2069-09-27

Måste bara börja med att jag har kanske fått jobb :) Eller är la nästan helt säkert :) Så glad så glad .. ..
Bara att hålla tummarna för att dom hinner hitta någon dagis plats till mitt lilla hjärtegull också .. ..

2069-09-27
Ja det är tydligen det datumet jag kommer somna in i min sista sömn .
Jag kommer bli heeeela 84.7 år gmmal och leva i samanlagt 30946 dagar.
Det vill säga att jag nu levt ca 72% utav mitt liv ..

Om man vill tro på såna här saker eller ej är ju upp till var och en, men jag tycker att det faktist blev lite ruskigt när man fick ett exakt datum så där. Det ska ju tydligen inte vara bara spå doms aktigt utan även uträknat med undersökningar.
Inte för att jag tror att jag kommer droppa exakt den dagen , menar man har ju sett hemsidor på internet där dom till och med har nedräkning på sekunden tills man ska gå bort.
Och mamma har alltid sagt att om jag röker så kommer jag inte bli gammal , och jag menar nästan 85 år , det är väl rätt gammalt ändå ? Och om man blir så gamal vore ju skojsigt.

Kolla på min Pappas mormor, exakt hur gammal hon är vet jag inte (dålig människa jag är)
Men hon är ju pigg som en lärka, går på sina danser, sin bingo och springer runt. Så söööt ..
Hon har hunnit uppleva barn, barnbarn, barnbarns barn och nu William hennes barnbarns barns barn , den ni.
5 generationer blev vi för lite mer än 3 år när min älskade William kom till världen <3
Låter ju som vi har största släkten, vilket vi inte har, helt perfekt lagom :)
Så länge man är pigg o glad o frisk så vill jag uppleva lika mycke i mitt liv som hon gjort.. ..
Fast usscchh , samtidigt så är jag faktist väldans rädd för att bli gammal, kan ju sluta upp på nått helt annat sätt än vad det gjort för henne liksom .. .. Nej fyyy , nu byter vi samtalsämne :P
Om jag tror på den där om hur gammal jag kommer bli eller ej då som avslut , nej , tror inte på nått exakt datum så där , så upp till bevis :P



Den som inte tycker att hon är bland de hetaste ska ju bara vara tyst :P hihi

Haft livlig diskution idag om tattoos , där gäller väl samma sak tycker jag , det är väl den personen som väljer själv hurvidar den vill ha massa , lite , "lagom" eller inga alls.. ..
Hittade nämligen en ny tatto idag som jag vill sätta , den kommer ju gå över en stor yta samtidigt som den inte är så stor , bred eller tar upp mycke plats, men då fick jag höra att jag var dum och inte tänkte på min framtid osv .. ..
Kolla på de som är i vår generation o runt , var o varannan människa har mer eller minde tattueringar och om jag vill göra hela min kropp utan minsta lilla hudfärg kvar så gör jag väl det (INTE för att jag vill det , men OM jag ville liksom)
Har ju några redan , men man fastnar ju tusan o vill bara fortsätta .. ..

 
 

Mina kära små :)
Ock det kommer komma fler ;)


Igår blev det duschar dags för vovvas på kvällskvisten :P hihi , stackars liten var inte nöjd med att bli ren, han stod o skämndes o försökte smita om o om igen..
Fast ren blev han så nu skiner pälsen o vovvas luktar gott .. ..
William var med o försökte duscha honom ända tills han skakade på sig , då sa han att - Chicko var dum som skvätte vatten , för så får man inte göra när man duschar - Och sen gick han ut :)


Idag har vi varit ute i kyla o lekt loss , William o Chicko röjde loss som aldrig förr , så nu ligger båda här utslagna i soffan.
Värsta mys dag har jag o William haft, han har varit så go hela dagen, målat, myst framför tv:no varit ute i timmar, det är nästan jag som får tjata på honom om att vi ska gå in för jag fryser ihjäl till slut :)
Med lite mutning med varmchoklad så gick han med på att gå in tillslut, flera timmar senare ..
Sötos götos .. ..

Fortfarande lite häning jag tusan , men dock blivit bättre , krypa ner under täcket här snart o vila så får man hoppas på att vara helt frisk snabbare än snart .. ..

Ja sen har det la inte hänt så mycke mer idag tusan , och nu ska det lagas mat, sen städas loss lite innan man ska krypa ner under filten i soffan och bara kunna vara sjuk .. .

sooo looonnnngg sssuucckkkeerrsss :P
nee me love ya loooong time .. Mooohahahaha

Ha en mys kväll nu, för det ska jag ha !
tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0