Ännu en Måndag

 Då har ännu en Måndag gått .. .. ..

Hittade en gammal bild på mig o mitt hjärte gull :)
Blondi igen kanske ? Eller ? Hmm , svårt val det där .. .


För ovanlighetens skull var jag pigg kl 6 i morse tusan , det är inte nått som händer varje dag inte ,
vill ju miiiinst sova till 9 halv 10 för att man ska känna sig på topp liksom.
Men runt kl 7 där när man vaknat till liv också så kändes allt som en hel toppen morgon .. ..

William har sin period med att drömma på nätterna nu igen , det otäcka är att han är som att han är vaken fast han sover, sitter upp , pratar eller skriker (beror ju på vad han drömnt) fast man märker att han sover för han bara svammlar massa och pekar på saker som inte finns.
Första gången det hände tyckte jag det var jätte otäckt , men nu har man börjat vänja sig.
Det där är tydligen nått som min morbror också gjorde när han var lite, sen vet jag ju att folk i släkten gått i sömnen osv , så det kanske är ärftligt , vad vet jag .. Men lite olustig är det ju, speciellt när han är ledsen och man inte får riktig kontakt så man kan trösta honom, man vet ju inte riktigt hur man ska få honom att vakna liksom eftersom han ej vaknar när man varken lyfter honom, går runt, eller pratar..
Men det håller ju bara i sig ett  tag, sen antigen vaknar han till o verkar som inget hänt eller så lägger han bara ner huvudet och sover lugnt igen ..
Min älskade lilla snutto <3
Tur att man inte behöver så mycke skönhets sömn :P För man redan har så det räcker .. .. Hihihi



Idag har det varit ute i Asker för hela slanten , mys middag med föräldrana och sen kom min bror ( Niklas) och hans flickvänn Hanna, då blev det tårta dags igen .. mumma jaaa visst :)
Hittade en heeeeeel hög med skor som man fick i uppgift att rensa igenom tusan , vill ju inte kasta skor , känns aldrig nå skojs, men nu tusan så har jag börjat med mina högar, kasta , ha kvar o kanske högen :)
Får la se hur det blir med det där sen :)

William sover sött nu i lilla sängen och själv  sitter man här framför datorn igen och glor runt ..
Myser med vovvasarna , får turas om här tusan så det inte blir fight så man har ju massa mys att ge o få :) hahaha

Har en saknad tusan  .. .. hmmm .. Men men en annan dag som lilla jag brukar säga :)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och se om det finns nå bra att se på ikväll..
I morgon blir det till att vakna till liv o börja städa upp efter Williams framfart nu ikväll , men det orkar jag ej nu :)
Det där brukar man ej höra mig säga, men jag känner mig lite "Wild and crazy" idag o ska lägga mig utan att se till att alla saker är på sin plats :)

Natti natt och dröm sött folket


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jättefin bild på er två!

2008-12-16 @ 20:20:24
URL: http://sannhul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0