Gott Nytt År !! :)



Jag men vissssst nu är dagen här , Nyårsafton ..
Tänker tillbaka på förra nyår , kan ej fatta att tiden gått så fort ändå fast mycket har hänt detta år.
Hade ju skojs tusan förra året , tills saker o ting spårade ur , soom valnligt , fast var ju inte så alvarligt förra året , då smet vi undan , vissa sköt smällare så jag var rädd tusan , kollade raketer , drack skumpa  o drog upp på stan , för att sedan dra ifrån stan på en gång för vi tappade bort folket ;)

Idag blir det andra bullar , inge fara runt för mig inte när väl mitt glas vin landat i kroppen , kan ju bli lite slirigt med kryckor liksom :)

Äta lite mat här ute hos mina föräldrar snart , mumms kyckling o grejor på min beställning .
Sen in till stan , prata loss lite , kanske inte är smartast i världen att göra det en dag som denna om pratet inte blir nått bra liksom , inge skojs att gå med sånt i hjärnan men då livas man ju säkert upp sen :)
Fast vill ju verkligen få detta ur välden , få det gjort för både hjärta o själ behöver det tusan ..

Kääärrriiinngggaa kommer sen osså det är ju mega toppen jaaa men visst :) Med henne vid sin sidan kan inte kvällen bli annat än bra liksom , aldrig haft en tråkig stund fast det varit en tråkig omgivning tusan , saker o ting är ju inte roligare än vad man gör dom liksom o får jag säga det själv så gör vi saken väldans bra jämt :P .. ..

Seeen då ? Jo men det blir la hem till Bahja o pata loss med människorna , tipp topp

Fått klänningen fixad men även en ny , så nu är dte dunder problem i hjärnan på vilken jag ska ha :S
Men det där får lösa sig senare under dagen .. ..
Har ju smakråd sen i stan o när kärringa kommer liksom ..

William ringde nyss o väckte pappa Pierre o önskade ett gott nytt år :)
Kan ju inte sova bort hela dagen liksom haaalllåååå .. hihihi

 Nej tusan nu är det bråttom för lilla mig om jag ska hinna med allt i någon ostressad takt idag ..
Ni får la läsa om alla bravader i morgon :)

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPPA !!
2009 Här kommer vi

Kram&Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0