Grattis på födelsedagen Pappsi @->-- :)

Juppsi jupps
Idag är det min pappas stora dag, fyller år, jaaa visst ..
Så snart står det tårta på schemat också mitt i all julstök :) Mummsi .. ..
Måste bara säga att oavsett om vi blir osams ibland (menar vem blir inte det med sina föräldrar) så har jag tusan världens bästa pappa. Oavsett tid o rum så finns han alltid där och skulle göra allt för sina barn och självklart sitt barnbarn.  En starkare person får man leta efter, är ju välsignad med att ha två föräldrar som är enormt starka och säkra på sin sak , i gott och ont, menar inte lätt om man vill ha sin vilja igenom eller om man är osams , men det är ju bra iofs för de står alltid för sin sak, finns alltid där, hjälper och stöttar och vill en alltid väl.
Inte många pappor som skulle sätta sig i bilen och åka till Jönköping som exempel för hans dotter ringer o säger att hon vill hem , men det gjorde min , inte för att jag är bortskämnd utan för att min pappa vill finnas och hjälpa till.
Älskar honom högt , alltid gjort och kommer alltid att göra, inte förän nu när man är förälder själv som man börjar förstå hur ens föräldrar tänkt och tänker ibland.
Älskar ju min lilla mammsi osså , får man ju absolut inte låta bli att säga, fast det är pappas dag idag :)

Jag har världens bästa föräldrar :) thats it :P

¨
Inte snyggaste bilden på dom kanske , bergis haft en hel dag med ute lekande :) hihi



Helgen då .. ..

I Fredags  var jag o umgicks :) hihi ... Mega mys o jätte trevligt , saknar ju tusan :,(  - Topp faktor - Mega hög
Kolla Björn Gustavsson filmen , fy tusan trodde jag skulle få träningsvärk i magen :) Han är ju bara bäst .. ..
Helt lagom lugn o trevlig fredag kväll .. mera mera mera !!!
Fast William var ju inte så sugen på att sova varken på kvällen eller morgonen :) Så kan det gå :P

Sen på lördagen var det lek o stoj oj oj oj , william han skrattade så han höll på att svimma nästan , jag fick la mega flum släpp o ekte loss osm aldrig förr typ :) Ute i snön o röjde loss var vi också , krypa runt i snön och leka massa konstiga saker som jag knappt förstod själv , men william hade roligt och det är ju huvudsaken :P
 Sen slocknade ju han vid typ kl 18 också :) Lugn kvälls stund i soffan , trodde jag va , kl halv 1 vaknade han igen , mammmmmmmaaaaa , maammmaa kolla tarzan :)
Inge tarzan på tv , så fick ju hitta det mest barnvänliga som fanns att se , hoppades ju på att vuxen program skulle trötta ut honom , men icke , så fick glatt vara vaken till straxt efter kl 04.00 tusan ..
Men sen sov man sött :)


Idag har det plockats lite , bråkats lite, och jag o william har lekt massor soooom vanligt ..
Sen nu vet man ju aldrig hur denna dag slutar än men det visar sig i morgon ..
Nu är det dags att gå o laga mat ..

Grattis igen lilla pappa

Hoppas alla haft en toppen helg , för det har jag haft :)

tjohejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0