Hopperi hoppera

Ja här hoppar man vidare på sina kryckor tusan , blir ju såå trött
Tur att man har världens gulligaste unge , förutom när han målade både mig o hund med fingerfärg :P hehehe
Lekar loss o brottan på golvet så då kan även lilla jag leka loss o  inte bli någon tråk morsa :)

Satt o pratade med Sanna igår , konstigt hur två personer kan hamna i samma stadie i livet samtidigt , börjar väl känna oss gamla o grå , men som sagt , nu i början på Januari typ smäller det , då ska vi FIRA ått vi blir 24 år.
Åldersnoja till tusen har man ju haft förr , men nu helt plötsligt längtar man tills man fyller 25 o ska ha värsta dunder party.
Varför ska man må dåligt för att man blir äldre , man blir ju för varje år visare , om man utvecklas rätt ;P man har ju lärt sig nya saker , upptäckt och upplevt.
Sen har man ju hela resten utav livet framför sig :)
Så snart är vi hela 24 år gamla och njuter .. ..

Idag är det fixa kläder , systemet (som jag fick hjälp med som tur är ) fixa naglar o grejor och ta och lägga klänning framför mammsen så hon får ordna lite :) Inte lätt när man tappat vikt igen tusan .. .. Fast me love it .. ..


En till fundering som jag haft läääänge  ..
När folk äter o dricker , märker dom inte att det låter ? Blir så irriterad så aa , menar är det inte nått alla får lära sig när man är små , spelar väl ingen roll om man är 2 eller 22 som sitter vid ett matbord man uppför sig väl i allafall.
Låtande ätare o drickare står just nu på hatar listan .. ..

Kände mitt gnäll i gårdagens inlägg , allt kändes som det rasat tusan , man har ju sina dagar ..
Idag känns allt en gnutta bättre , visst man är ju inte på topp..
Men pratat lite med aa o det känns ju som sagt var skönt det att saker o ting äntligen togs tag i..
Sen hur allt blir och om man får fortsätta gå runt i sin svacka ett tag till får man la se
Hoppas allt i alla fall kommer kännas som för 1 vecka sen , då var Tezza på toppen tyyp.
Sen tvär vände allt tyvärr .. .. Men som sagt , snart märks la allt .. ..

Hoppas min Kärringa kommer in till nyår tusan , man ska ju  ha nära o kära runt sig då ju.. ..
Hade jag fått bestämma hade nyår bestått av goooooood mat (tackar man ju aldrig nej till) , gott vin , de närmaste runt en , raketer och massa mys .. ..
Att bara festa loss som idioter o inte ens minnas tolvslaget är lite för aa för en annans del .. ..
Men kan ju vilketfall som helst inte dricka , så får sitta med mitt vinglas , mina kryckor och sen njuta av mina vänner runt mig och sen får man väl sig säkert massa saker att skratta åt folket dagen därpå , elak som man är :)


Nej , dags att göra oss iordning här för dagens bravader som vanligt känns allt något försenat :)
Thats my life .. ..

And ffs skämma ut sig själv , ryck tag i kragen o se bilden i spegeln ..
Så , lite ilska i det hela osså :P  haha

Hej svej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha bejbie du tar kol på mig! Har tamejtusan skrattat så jag har ont i magen!! Hahaha! Å jag håller förresten med dig om maten.. Fy fan det är det värsta jag vet.. och ju mer man tänker på det desto mer smaskas det... blä! Ses Imorrn gullet!!

2008-12-30 @ 22:39:33
URL: http://hannaljungberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha, alla andra som jag har pratat med, vill bli yngre, så skönt att det finns nån som vill åldras med mig ;)

2008-12-31 @ 12:34:43
URL: http://sannhul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0