Ja ja liiite seg på att skriva :)

Idag får jag la ta mig tid till att skriva lite .
Har ju varit så fruktansvärt dålig på det ett tag nu , men så är det ju ibland :)
Har ju stressat med julklappar o köpte de sista idag *puuuh*

Umgåts mycke det sista dagarna, o haft jätte trevligt, fuderar bara ganska mycke på vad som rör sig uppe i huvudet , inte på mig alltså , det har man koll på , såååå förvirrad är jag ju inte :) hihi ..
Men tankeläsare är man ju ej o kan ju inte göra mer än att lyssa på det som sägs ..
 I will allways be here <3

Jaaaaa som sagt , sista stressen uppe på stan idag , men gick ju snabbare o smärtfriare än vad jag trodde det skulle göra, var ju typ inte alls så mycke folk på stan som jag trodde. 
Otroligt skönt :)

 Nu sitter jag ute hos mina föräldrar , har dagen före julafton mys, klätt granen ,  mamma har fixat med maten o så umgås vi :)


Duktig mitt lilla hjärta är 


Liiite tröttis <3

Han var helt extas för att trädet kom in huset igen , fast han kom ihåg julgranen från förra året :)
Världens sötaste <3



Det färdiga lilla julmys rummet :) Kommer vi svulla masssssssa god mat i morgon och öppna alla julklapparna ..

För i morgon kommer ju tomten !!! :) 

Varje år verkar det nästan vara som en tradition att pappa svär över ljusen till granen me dock så kommer dom aldrig ner i en karton i rätt ordning utan trassel , ingen jul utan det eviga ljus slinge problemet :)
Så blir ju bara tvungen att ta med en bild på pappsi när han håller på :)



Nej nu ska jag lägga mig framför en film o sova för då blir det julafton snabbare .. .
Försökt lura i William det i allafall .. ..

Hoppas ni alla får en riktigt God jul


Saknar, saknar , saknar @->-- 

Kram&Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0