Saknade kommer vara stor .. ..



Jaaa , då var man här igen :) Har blivigt förbannat seg på att skriva nu känner jag .. ..

Men nu ska jag avslöja vad det var menat med en ny liten familjemedlem :P
 
Låt mig pressentera CHICKO :)



Ute på promenad i regnet



Det är en go liten blandis hanne mellan Rottis och amstaff?
Ingen som är riktigt hundra på vad det mer är i honom ..
Men som folket ser så ser han mest ut som en smal rottis, men det ska det bli ändring på ..
Låång promenader o massa mat så är han snart uppe i vikt.
Han o william är ju så söta i hopp här hemma när dom busar o gosar också.
En riktig puss gris är nya lilla bebisen :)


I Helgen var det Pappa helg för lilla William , saknar honom så himla mycke när han har sin pappsi helg tusan , inge skojs alls ..
Var en lugn Fredag , o på lördagen åkte vi o hämtade Chicko ..
Sen umgick man med folket på kvällen , det var mega nice , ända till aa , fast det behöver man ju inte dra upp här ..
Och sen äntligen var det Söndag o jag fick hämnta en trött o ledsen William , men var ju inte så konstigt, på måndagen sen låg vi ju sjuka båda två.

"Skönt" att man kan vara sjuka ihopp , lite små jobbigt att leka loss o vara värsta glad när man inte mår bra alls med feber o grejor , men William har ju som sagt förkylning så han ligger mer än gärna i soffan o myser framför barnprogram eller sitter ihopp vid bordet o myser.
Sen eftersom vovvas kommit in i vårat liv osså så är det ju bara att klä på sig o gå ut.
Idag blev det 6 km med 38.9 i feber, upptäckte det när jag kom hem , så inte konstigt att man kände sig yr i utmattad..
Men lite alvedon o masssssa vatten löser det hela så man piggnar till lite igen :)


BROOOORRR Kommer ju sakna dig så OTROLIGT mycke



Vet att det kan gå föööör lång tid ibland emellan våra möten , men oavsett vad så vet man ju alltid att man har dig där, nära mig och det samma har ju alltid gällt för dig.
3 månader kan gå väldigt snabbt men också vääääldigt långsamt.
Fast du kommer ju få det föööör nice där nere, och är ju förbannat avis ska jag be att få meddela tusan ..
Tycker att det är så bra att du tar vara på sånna här chanser , ut o göra roliga jobb som du sen har som minne resten utav livet och kan alltid kolla tillbaka o känna att du gjort nått liiite annorlunda.
Vill också åka utomlands o jobba , jag o william kommer efter ;P
Älskar dig bror o önskar dig all lycka där nere sen, saknaden kommer vara enorm ...
Fast än åker du ju inte så liiiite ska jag allt hinna träffa dig , fira jul o allt ju :)

Hittade en mongo bild på honom osså så den måste ju bara vara med :P


Fast så här brukar han ju se ut på de mesta bilder som kommer från min kamera :)


Nej nu ska jag nog ta o krypa ner i soffan , mysa under duntäcket o kolla om det finns nått trevligt att kolla på on the tv tusan .. ..
Desperata hemafruar ikväll ju , det är ju omöjligt att missa tusan :)

Ha det fint
Tjo hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0