Snögubbe försök , tagning 2 .. ..

Ja då var det snö ute igen :D jiipppiiiee , så på med de varma kläderna och uuuuut :)

Idag försökte vi oss på det där med att göra en snögubbe igen (tagning2)


Rulleri rullera :)



AaAaa Men kollarrråå vi gjorde det :D
Lite sne o skev kanske men dooock :P

Så som sagt , idag har vi varit ute och lekt massor, gått promenad och busat loss.. ..
Man blev ju något så förbannat kall efter några timmar tusan , så tillslut fick jag övertala min lilla ängel att gå in för lite varm nyponsoppa o macka som han tycker så mycke om ..
Massa ute lek med skratt o skoj .. Therese like .. ..

Bilbanerace .. wwwrrrooooommm !! :)

Jappsi japps , igår kväll och idag har vi haft race här hemma.. .. William tycker ju det är så himla skojsigt och jag vet ju två till som blir som barn på nytt o sitter och tävlar mot varandra ;) 
*Har fusk tränat idag men ssccchhyyy säg inget till någon ..* 
Det värsta är ju att jag är sån dålig förlorare .. .. Oki jag slår ju inte sönder hela bilbanan och börjar skrika o ha mig , men nog tusan ramlar det ut några komentarer om att det är en skit bilbana, fel på dosan, fusk för jag har ytter filen eller att jag fick den sämsta bilen ... hahahaha , jaaa jag vet det är dåligt av mig men jag kan ju skämta om det i allafall ;)


Jag är röksugen , skjut mig någon !!!! Skärt ned som tusan här nu men nu börjar det bli illa, o inga cigg hemma, men rullar la in snart får jag hoppas :P
Håller ju humöret uppe än så länge ju , nyårslöftet ska ju oväntat vara att sluta röka, (den var ju ny liksom) men för att förbättra mina chanser till att lyckas detta år så ska jag typ vara heeelt rökfri innan nyår, bra va :P
Och lyckas jag inte bli det så avger jag inget nyårslöfte .. .. ful får man vara men inte dum .. .

Neeeee nuuu då .. .. .. Damp .. ..
Sätta mig o glo lite på mr William kanske :P

Sen ikväll blir det mys framför en film, lånade ju massa filmer men typ bara kollat 2-3 kanske .. .. Men får la som vanligt kolla själv där från typ halva filmen medans det snarkas i soffan :P hahahahaha
Ingen nämn ingen klämnd .. ..

Gummsi lumsan , måste bara säga att jag är så glad för din skull , att du kom fram till det beslutet och så .. ..
Massa mys ju , ska nog tvinga dig/er att flytta närmare mig tusan .. hahahaha ..
Grattis till den blivande lilla bebben snuttan :)

Jag längtar tills på Lördag .. .. Massssssssssor .. .. .

<3

Nej men nu vill inte jag vara här själv längre .. Haaaalllåååååå .. ..
Snart så .. ..

Jappsi ni får ha det så fiiint nu
sorry om man är lite seg på att skriva här men vad tusan man har ju fullt upp :)

Kram&Puss hej o svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0