Hur orkar dom ?

Jag förstår inte hur människor orkar gå från dörr till dörr för att fråga om man vill höra på vad dom har att berätta , kan ju tänka mig att de får höra en massa ilskna ord och många dörrar i ansiktet , max att dom får dela ut ett litet blad för att läsa , vilket jag tror att de flesta personer kastar i papperskorgen direkt.
Och de ger sig ju inte heller , kommer ju titt som tätt och står där med ett leende på läpparna och ett finger på ringklockan .. ..
AaAa men nog om detta :)



Idag har man ju fått äta upp det att man alltid går och säger  - Det finns inga dåliga väder , bara dåliga kläder :)

William vaknade mer ett leende på läpparna och säger , - Äta ute mamma
Ja men då hade man ju sagt för typ 1 vecka sen att vi skulle ut i skogen och ta med mackor och grejor , vilket aldrig blev av pga dåligt väder . Nej men då kommer han på det idag , blåsigaste dagen på året tror jag , mr sötgöte.
Så då var det bara att klä på sig varmt o bege sig ut i det hemska vädret, varmkorv med bröd fick följa med på turen :)

Blåste nästan bort tusan .. ..



Blir lite irriterad när man ska vara framme med kameran när han äter :P



Sen var det fullt ös på lekandet med de kära små pinnarna :)

<3


Haft många små samtal med folket idag, en viss M som jag inte pratat med på säkert aaa år i allafall, hade massa tråkiga nyheter att komma med, så synd när sånt händer ju, men fick ju en liten vink att man lyckades liva upp dig lite nu i allafall, hoppas det stämmer för du är ju så go, och goa människor ska inte vara ledsna i ögat inte :P
Jag får styra upp det där , oj "råka" springa ihopp snart allt :)

Sen med min gummsilumms Sofye , världens goaste och starkaste person tusan, me längtar soo tills vi ses , vi flyttar ju fööör långt ifrån varandra juue .. Känns speciellt nu, men som sagt vet man var man har varandra så ..

Tezza är förkyld tusan , ajaj i halsen ju , tycka synd , ja visst.
Sitter här och pinar i mig massa nyttigt te för att bli frisk, men det är ju inte gott inte. Är ju galen i te egentligen men detta är ju bara hemskt att behöva trycka i sig ,men ska man försöka bli frisk till helgen så måste man väl..
 Suger åt mig råd för att lindra detta hemska :)


Kanske en ny familjemedlem på ingång :) Det ni ... ...
Nu sitter ni och kliar huvudena och funderar på vad jag menar , men det visar sig , tids nog :)


Nu blir det till att ordna lite mat , sen mitt efterlängtade GODA te i soffan och massa mys , me like ..


Ibland har man liva upp dag o den andra är det livas upp dag , idag var det en liva upp dag tusan :)



Tjohej




Kommentarer
Postat av: Sofye

En ny familjemedlem på gång??? JAAaaAa vad menar duu? Tell me baby!



Har tills på tis att bestämma! Hejåhå.. kan bli hur som hellst, vet verkligen inte :/



Puss och Kram kära du

2008-11-29 @ 19:24:27
URL: http://sofye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0