Härliga sol ..


Vaknade och såg solen skina in lite smått , helt uunderbart tusan ..
Höll bara tummarna för att det skulle hålla i sig hela dagen ..
Det har det ju verkligen gjort , för solen skiner så fint ute än , så snart är det dags för en mysig kvälls promenad ..

Först ska ni la få höra lite om min dag då :)



På förmiddagen var vi ute i lekparken med Carro , lilla Kornelia och vovvas Lila var också med ..

William lekte så fint med Kornelia , jag var ju lite nervös eftersom hon har opererad arm , tänk om han puttar henne ..
Men är jag nog som är lite överkämslig igen , hon ramlade ju och hade sig och det verkade ju inte beröra henne ..
Men inge åka kana för henne inte :)



Brummar bilar i sanden ..



Idag var denna väääldigt rolig , brukar ju typ bara kolla på sånna :)



Carro tyckte också det var väldigt roligt :P hahaha

Men sen smög sig hungern sakta på .. Mat mat mat :P
William sa att han inte var hungrig men så fort vi sagt hej då och kommit innanför dörren så började han gnälla :)
Kyckling , ris och bea sås fick det bli , så fort man frågar William vad han vill äta så är det typ Kyckling ..

William låg och vilade en stund efter maten , blev så mätt så han orkade inte röra sig .. hahaha , typiskt killar :P

Sen tog vi cykeln iväg till stadsparken för att leka loss lite där osså och för att jag skulle få njuta lite i solen ..



Världen underbaraste <3





Fullt med ös var det där , jag fick fara runt och klättra också , väldigt mammig blev han efter att jag sagt att han ska få åka till mormo och morfar i morgon ..
Han tjatar jämnt om att få vara där och han tycker verkligen om att vara hos dom ute på landet  , det är ju inte det , men sista tiden så måste jag alltid prata med hono ordentligt varje gång han ska bort för han vill inte åka någonstans utan sin mamma inte ..
Visst är ju det lite skönt och jag vet ju att så fort vi pratat och när han väl ska iväg så går det så bra så sen ..

Nu har vi ätit lite middag , plockat lite här hemma , ska la damsuga o torka golv också men får la se om det blir i morgon :)
Har tvätten i maskin och hunden redo för promenad , sen blir det myspys Fredag framför tv:n ..

I morgon kommer min lilla Hanna aka Kärringa hit , underbart ska det bli , nu känns det verkligen som det är jätte jätte länge sen vi sågs tusan så i morgon har vi massor att ta igen :)
Hanna pratade om drinkar i ställer för vin , får la se vad hon har i åtanke när hon kommer ... Längtar !



Bästaste vännen <3
Livet skulle känns så mycke jobbigare utan henne ..
Får varje mörk stund att kännas ljusare , en blick säger allt vi inte kan säga med ord jämnt ,  och hur mycke man än vänder och vrider på det så finns det inte en tråkig stund ihop , många år bakom oss och destu fler ska det bli ..
Inte utan min Hanna :) hihihi
  ( kanske redan har denna bild på denna blogg , orkade inte kolla )


Nej för tusan Mr Martin , nu får du komma så man kan komma ut o njuta av promenaden och de sista timmarna solen är uppe för idag :)

Lev som du lär , nått att tänka på för vissa , och sen att man ska ändra det man säger och inte bara försöka ändra på andra .. Men ibland undrar man hur folk tänker och verkligen värderar saker , som typ senast idag ..


Ha en underbar Fredags kväll nu alla och ta det lugnt med alkoholen :P


Kram&Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

moOahahaaaha jo men visst serru.. världens bästa jööö :P

2009-04-19 @ 21:03:17
URL: http://oie.blogg.se/
Postat av: caroline

HAHAHAHHAha där hade du en bild till såg jag =)

2009-05-19 @ 16:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0