Lång tid sen men har ju varit bortrest :)


Fredag - Måndag spenderade jag I stockholms skärgård med min älsk , hans son , föräldrar och släkt ..
Det var helt underbart att komma bort , vara vid vattnet , lugnet och bara umgås ..
Vi åkte hemifrån på Fredag förmiddag , hämtade upp hans mormor och sen färgan ut  till ön ..
Miguel och Martins föräldrar kom dagen efter så vi tog dte bara lugnt på kvällen , käkade och tog de lugnt ..
Sen har det varit fiska fiska fiska som stod på schemat :)
Miguel ville ju sitta i den där båten mest hela tiden och fisk som tusan fick han ju också , stora me ..
Det var en helt toppen helg tusan .. Love love love it ..



Bus jaaa visst :)



Gullosar !



Spökligt men vackert .. ..




Sen tog vi en tur till Grönalund också ..
Martin lyckades få upp mig i tyyyp varje förbannade åk grej , tycker ju sån där är lite otäckt men vad tusan , när man väl har åkt så här det ju hur skojs som hellst :)




Denna åkta jag tusan :) Sååå stolt .. Och rolig var den också .. ..



Men upp dit , hell nooo !! Där satte jag ner foten och sa ifrån :)



Älsk åkte den själv i allafall :) Och den andra som typ är samma sak också .. usch o fy .. ..

Sen hem , och äntligen träffa min älskade William igen , längsta tiden jag någonsin varit ifrån honom , längtade ihjäl mig tusan , tur att man hade saker att göra mest hela tiden och folk runt sig ..

Så igår hade jag och William dunder myspys kväll , åt gott gott , myspyste i soffan framför en film och sen fick han sova brevid mammsen på natten tusan .. (Vi var ju själva hemma )

Alex och Helene var så söta och var Diesel vakt och märktes på honom att han stortrivdes där ..
Tusen tack för hjälpen ..

Idag då ..
Skulle man iväg till dagis med William på morgonen , hans ledighet är över men gissa om det var någon som var helt hysterisk och absolut inte ville vara där , klängde sig fast i mig , grät som tusan och vägrade låta mig gå , hemskt var det ..
Men efter att jag suttit med och lekt en stund , mutat honom med att gå till den stooora lekparken sen när jag kom och hämtat honom och han hade fått lite tid till att vänja sig och lugna ner sig igen så kunde jag gå iväg och min lilla älskling stod och vinkade hejdå i fönstret ..
Sen begav jag mig för att väcka Martin , men han hade redan kommit upp tusan , iväg till hans vän D och hans familj , sen åkte vi med honom och mr I till tattueraren i kumla , det var dags för som alla 3 att sätta nya gaddningar ..
Martin är hel nöjd med sin så nu är det tydligen detta ställe som gäller i framtiden :D

Nu sitter William i badet , Martin är iväg och grejar lite så jag fick lite tid för datorn , lite chips och cola :)
När William är uppe igen så ärre dags för det sista i tvättstugan och sen kommer han tvärslockna tusan , trött liten pojke ..

Nej nu orkar jag tusna inte mer :)
Höres i morgon , och ALLA HÅLLER TUMMARNA FÖR MIG NU I MORGON TUSAN !! :)
Vad får ni veta mer om i morgon :)

Ha en fin fin kväll för det ska jag ha med min underbara lilla familj <3  :)

Tjoflöjt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0