Back @ work




I de tyngsta stunderna är det bara det äkta som räknas och håller !


Ja idag
var man tillbaka på jobbet efter julhelgen ..
Började ju underbart med att girlsen minsan inte ville komma i tid till jobbet , och nu menar jag ju dock att dom var sena , nej nej , här är vi två timmar förtidiga och ringer o väcker stackars mig som ville njuta av sovmorgonen , i vanligafall börjar vi kl 8 på morgonen men nu i mellandagarna börjar vi ej förän kl 10 ..
Tur för dom att dom är så söta ändå annars hade det nästan varit sparken varning :P haha

William var med mig hela dagen på jobbet , så duktig så min lilla prins ..
Och han tycker ju det är så otroligt spännande att få vara med och jobba som vuxna (som han säger)



Mitt lilla glassmongo <3
(neee jag mutar inte min son ;P )



Karolinas fina verk idag ..



Tror nog att jag får ställa på dom lite mer i morgon så dom jobbar och inte gör annat :)

Men underbara är dom , finns så förbannat mycke skratt o stoj på jobbet så man kan ju inte göra annat än att minst talat le där .. *Lovley*

Nu är det städning och tvätt på mitt schema under kvällen , Inte lika skoj ..
William har åkt ut till mina föräldrar nu , ska vara där eftersom hans avdelning är på ett annat dagis nu i mellandagarna så då kan han gått o väl få längledigt med massa stoj o bus ist ..
Så man får la passa på att röja här hemma nu och sen blir det nog till att sova tidigt för min del , om jag lyckas , HATAR att behöva sova helt själv .. Får la tvinga hunden att ligga och snarka breve mig så man får lite ljud i sin närhet iaf .. nee nu saknar jag min lilla skrutt redan .. Räcker med saknad för mig tycker jag snart wtf ! Men nej nej man får allt stå ut , och det gör jag utan att tveka för sen kommer allt bli så underbart <3

Gaaaaaaaaah dags att ta tag i allt här nu då så roligare än så här blir det ej i min lilla blogg idag :)

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0