ännu ett .. Tung dag med massa tänka .. ..



Det är lika mycka styrka i att våga känna sorg som lycka ..
Känner stor saknad efter vårt sagoland !

Detta år har jag fått lära mig att livet kan vara galet underbart , att jorden är underbart vacker , var dag har sin charm och att man har så mycket i sin närhet att värdera högt och var sak och person är ett alldeles eget underverk ..

På ett fruktansvärt tungt sätt fick jag även lära mig mer än tidigare att ta vara på varje sekund man upplever och delar för innan man vet ordet av kan även de stunder man inte ens tänkt tanken på vara ett minne blott och enormt saknade .. .. Det otänkbara kan alltid hända och låt då inte nått vara ogjort eller osagt !

Jag fick ta en sorts sorg , chock och aa jag vet ej vad jag ska kalla det , som jag inte visste fanns och iaf aldrig skulle nå min vackra värld och människorna i den ..
Dock så tar jag mig sakta men säkert igenom detta och ur askan kommer styrka starkare än vi trodde var möjligt
Att fela är mänskligt men att förlåta är gudomligt !

Jag har blivit så grymnt mycke starkare i mig själv , lärt mig stå upp för min sak , för min tro och mina tankar , inget ont som inte har nått gott med sig .. ..

Livet är inte alltid rättvist , eller inte allt för ofta , men man får alltid minnas att framtiden kan man styra grymnt mycket över och forma själv ..

Jag är grymt älskad och jag älskar högt , det är det vackraste i livet ! <3

Sammanfattning av mitt 2009 är kortfattad , kanon start , underbar sommar , hemskt slut .. ..
Dock vet jag att jag kommer få uppleva allt det underbara igen , därför går vi med ett leende in i 2010 för att välkommna det så bra man bara kan , tar vara på våra ljusa stunder , värderar dom och låter minsta lilla detalj räknas så kommer framtiden ta oss till platser vi ej trodde var möjliga .. ..

Depp dag idag som ni kanske ser , så ärre ibland ..
Haft ett tungt samtal idag och det gjorde att allt känns så mycket jobbigare just nu .. ..
Men i morgon är det back at work , bästa sättet att släppa allt och bara vara .. ..
Du är en underbar person även fast vårt samtal resulterade i det de gjorde , glöm aldrig det !

Ja nu får vi la se om jag håller fart i mitt bloggande denna gång ..
Försöka går ju iaf :)

Nej åter till filmen och ner under täcket , ny dag i morgon då håller vi tummarna för att det är en mindre tung dag

I lo lo lo love you maahh baby boo <3

Tjoflöjt !



Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänker på dig! Jag finns för dig om du vill prata! <3

2009-12-27 @ 23:04:47
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0