Myspys ute på landet




Ja nu är man inne på dag nr 2 med myspys ute på landet , dvs ute hos mina föräldrar .. Lovley !

Tror nog tusan inte min son tål all denna frisk luft :) Heeeeeeeeeeeeelt vild blir han här ute , han höll låda till straxt innan kl 22 igår sen blev det tvärdecl på min arm utan förvarning liksom ..
Han har nog typ aldrig varit pigg så länge tror jag .. Men då kanske man kan hålla honom vaken till tolvslaget i morgon , annars får jag tusan väcka honom till liv så han får se raketer och fira in det nya året med oss andra ..

Tusan så seg det har gått på jobbet dessa två dagar , inget skojs alls ! Men får la skylla på att det är mellandagar och att folk är stressade osv så får det bli nya tag på måndag liksom .. Har ju världens bästa säljare det vet jag ju !

Karolina fyllde år igår , grattis i efterskott ! <3 Nog för jag sa grattis typ tusen gånger igår , köpte en liten blomma åt henne and soo on ..  Hon kan ju liksom få ett grattis till :)

En annan fyller ju snart också tusan , tiden går fort (i vissa fall) . Tyckte tusan det inte var länge sen jag fyllde sist .. Och på tal om tid , Fatta att det är 10 år den millenium skiftet var , det är ju galet massa år men känns ju som det typ bara var 2 år sen eller nått .. Snart har ju tiden runnit iväg och man är 40 innan man vet ordet av ..
Tänk på det ni med åldersnoja !! ;P Jag gillart bara skarpt att jag ska fylla år nu igen , förra gången var tusan jag en med åldersnoja men nu alltså den är poff borta , meeee like !

Nej nu kom mammsen här och frågade hur jag vill ha mina varma mackor , här har man det lyx just nu med att få maten lagad , varit klar när jag kommit hem från jobbet och nu får man varma mackor också ..
Tänka sig att så hade jag det jätte ofta bara för en stund sen , kunde få maten lagad och bli överreaskad med värsta myspys o god mat .. *saknart* Men tids nog så har jag det så igen <3
Nu ska jag njuta av att ha det så här för ett par dagar iaf :)

Fick värsta gulligt brev igår <3 Så sprang iväg med ett brev o kastade det på lådan , hoppas det hinner fram innan långhelgen bara .. ..

Nån som kommer o går ut med Diesel sen ? Tusan 21 minusgrader här .. INTE OKEJ !!

Mummsiga varma mackor och kvällsmys med William , mammsen o pappsen står på schemat nu ..
Hoppas alla får en trevlig kväll för det ska då jag ha !

Älskar dig min snutto  <3

xoxo Tezza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0