Äntligen Fredag


Alltså egentligen vet jag ej varför jag är så glad över att det är just Fredag , men vad tusan , denna vecka har känts så oerhört lång så det är sjukt ..
Kanska börjar bli gammal i allafall , uppe tidigt på morgonen , dagarna känns sjukt långa o känns som jag har tusen saker att göra som jag aldrig hinner med , fast jag har all tid i världen ..
Skumma grejor det där ..

Idag har vi varit på stan o sprungit runt , jag o min lilla William , han var ju en sån underbar ängel hela tiden , gick så fint själv , och vara bara så himla hel mysig hela tiden ..
Så då var vi ju tvungna att gå in i leksaksaffären till slut :D Sån jag är .. hihi ..
Han har tjatat nu i flera dagar om sina turtles , vi gick la runt i den där affären i typ 30 min innan vi hittade några , aaaa men nej då var dom inte bra nog :) hahahaha , vad då inte bra turtles liksom .. Så såg han några lygplan o grejo som hängde breve typ , som han redan hade hållt i två gånger men sagt att han ej ville ha , nej men nu skulle han ha dom ..
45 min senare och 3 flygplan 1 hellikopter och en flaska såpbubblor senare var vi på väg ut ur affären igen :)
Beslutsångesten vill jag inte kännas vid att han ärvt utan mig ;P Men tyvärr så är det nog så .. hehe ..

Sen åkte vi i en rull trappa , så stod det en gubbe framför oss , som fått i sig inte bara en utan massa för många öl , och han ramlar i rulltrappan , mitt framför ögonen på William tusan .. ..
Han är blodi i ansiktet och ligger kvar på backen när vi kommer ner , och jag vet inte riktigt hur jag ska vända o vrida på William eller hur man ska bete sig ..
Det kom massa folk och jag tog William som jag lyckats fått upp i min famn med en nedrans fart när vi stod i rulltrappan o bara gick förbi , som sagt var , det var ju folk där och på väg mot honom o jag kunde ju inte låta William se mer än vad han redan gjort av denna händelse ...
Polisen kom snabbt till plats i allafall och ambulansen med ,det såg vi på betryggande avstånd och William fick lite annat att tänka på , förpolis bila , ambulanser och brandbilar är ju alltid skojs o se för barn ..
Men man fick allt ett par frågor från lilla hjärtat om vad som hände och att farbrorn hade ajaj , och sen sa William att han aldrig skulle åka rulltrappa utan att hålla mamma i handen eller att mamma bär honom , duktig pojke. ( Ja han har ju aldrig åkt själv heller , men har ju kunnat vara en diskution eller två om att han hellst vill åka själv )
Hållr ummarna nu för att det inte ska bli några drömmar om detta , men verkar som han glömt det i allafall, men blir sova breve mig med massa gos i natt i allafall ..
Hemsk upplevelse för ett sånt litet barn tusan , var ju liksom otäckt för mig att se .. ..

Nu ska jag ta o lägga mig breve lilla skrutten och kolla på nått bra på tv , eller nån film kanske om det hittas nån ..
Bara ha värsta lugna myspys Fredagen .. ..

I morgon ska jag träffa min kärringa :) Hell yeeaaahhh !

Hoppas ni alla får en så trevlig Fredags kväll nu , och i morgon kommer jag vara pigg o glad medans massa människor kommer vara bakis o må dåligt :) hihi .. Ond man är .. ..

Tjoflöjt !


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag tycker att vi ska ses snart! =D eller vad tycker du? Puss & Kram

2009-02-22 @ 14:19:50
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0