Fullt ös i snön .. .. (Lör-Mån)


Idag har vi lek loss massor i snön tusan . Har la varit ute typ 5-6 timmar sammanlagt , först på förmiddagen , sen in en sväng , torka , äta o få upp värmen , sen var det bara ut igen ..
Så skönt när man verkligen är ute så där hela dagen , men sen blir mn heeeeelt dö nu så hä på kvällen , fast som sagt var skönt skönt .. ..
Min lilla skrutt ligger o sover sött för länge sen , vägrade erkänna att han var trött , så satte på en film o gick ner för att hämta vatten , när jag komer upp ,max 2 min senare ligger han redan och sover djupt :)


 
Snöbolls krig , var la typ , passa dig mamma här :P



En tunnel i snön fick vi också till .. ..  Min underbara gullis <3



Massa "klättra"  (sitta) trä osså , fick jo lov jag osså att klättra upp sen :)



Vovvisarna vr ju naturligtvis med och röjde loss .. Sån energi i dom tusan ..



Sen var det mys i soffan , med täcke , varmoboy och lite fruktstund ..

Vi har haft en sån där riktig mys , mega skoj bara vara dag tusan .. ..

Jaaa mer då , i helgen .. ..

I lördags så vaknade jag utsövd som aaa jag vet ej vad o minns ej när , pigg o glad som en lärka :)
William skulle vara hos mormor o morfar så mamma kunde umgås barnfritt med sin Kärringa o Linnéa ..

Vi sprang runt på Marieberg o kärringa hittade en så söt liten kläning elle vad man ska kalla det ..
När vi kom in till stan så var ju stackars Linnéa hund rädd , och dunder galad Diesel vill ju bara att alla ska älska honom , pussas , vara över glad o bara ha närhet .. Så den lilla vovven fick hälsa , sen fick vi hålla dom på avstånd till varandra ett tag . Sen helt plötsligt är det en viss liten tjej som sitter o klappar på en över lycklig liten hund :)
Jaja men i allafall , efter mycke om o men , massa prat om allt mellan himmel o jord ,  ronjarövardotters tittande , lyssnande på kärringas älskade Absolut fjortis vol. 1 så blev det krogen ..
En nykter Therese är det inte ofta man ser där inte :)
Men alla var så håll i gång o folk på krogen var ju verkligen dyng fulla så vad tusan , röjde loss o hade skojs i allafall ..
Massa folk att prata o umgås med så det var så trevligt så tusan ..
Och det går ju tusan aldrig att ha tråkigt när jag kommer ihopp mig med Kärringa liksom ..
Tack för en dunder Lördag girlis :P
-Me vaddå ? Skulle jag ha kommit förr ? -Ska jag bära in ved ?! Jag som bara har ett öga ? Hihihi.. ..

Börjar tröttna förbannat mycke på en sak jag fick höra bara ..
Klarar man inte av saker fult ut så behöver man ju inte fejka sin annsvarsfullhet eller så liksom ..
Så lite tid men så mycke minus ..

Sen vill jag bara meddela alla här också , att jag är jag , jag kan inte ta annsvar för andras handligar , val i livet eller vilka vägar dom väljer att gå , naturligtvis kan man försöka påverka en annan människa i dess beslut men man kan inte ta ansvar för någon annan vuxen person ..
Jag står bakom , respekterar och kommer alltid backa upp så länge alla kort ligger på bordet ..
Det gäller alla liksom ..
Men att jag ska bli sedd på nått annat sätt än för den jag är , lilla flummo Tezza liksom , nej nej tack ..

I Söndags blev det till att få liv i folket , aaa Kärringa o Linnéa alltså , upp upp o iväg till McDonalds för lite snabb mat i magen , och sen ut till mina föräldrar o min lilla William ..
Världes mottagande fick man tusan , han är ju bara världens sötaste lilla liv den där <3
Massa leka loss , berätta om vad han gjort mummsig mat o massssssa mys ..

Nu längtar jag masssssssssssor tills i morgon tusan , känns nästan som när man var liten , dagen innan jul , får gå o lägga sig tidigt så det snart blir nästa dag <3
Upp upp o iväg , leka loss , o sen massssa mys , morgon dagens schema :)

Saknar saknar saknar <3



Nej dags för att greja o sen sätta sig framför nya favvo serien Lipstick jungle  :D juppsi jeejj


Natti natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0