Länge sen igen .. ..


Nu var det så där länge sen jag skrev igen ..
Har haft massa annat att tänka på o ibland så känns det som man bara tappar skrivlusten för en stund ..

Bror mår mycke bättre nu i allafall , operationen hade gått bra , han är uppe på fötterna igen o ute o far ..
Det är konstigt med folk och deras läkperioder , vilken skillnad det är från person till person och hur pass tålig man är ..
Läste o grejade om hans operation o så , skulle v ara värsta läkningsprossesen o tiden , men han är redan tillbaka i stan , springer runt , träffar vänner osv , nog för att han är svullen o skev än ;P
Smal , tjock , smal , tjock ;)

William härjar loss som vanligt , fullt ös , var som att trycka på en knapp tusan med mitt hjärte gull , först värsta lugn , mammig o försiktig .. AaA mammig är han än som tur är :) Men det där med lugn o försiktig är ju ute ur leken ..
På både gott och ont , bra att han tar för sig mer , men jag får ju hjärtat i halsgropen hela tiden eftersom jag ej är van med att han typ hoppar från alla möjliga saker , och härjar loss själv i lekparken på massa höjder ) aa där är jag höns mamma igen , för inga höööga höjder liksom , men nog för mitt hjärta ;) )
Han är ju mitt liv min lilla skrutt <3 Kan ju inte vara nog försiktig , eller jooo , finns ju sånna som ej ens låter sina barn gunga för dom kan ramla ur , sååå illa är ju inte jag :)

Själv har man åkt ambulans för första gången i sitt liv , inte nice .. Lås där i väntrummet i tiiiimmar , helt sjukt alltså , kanske aa typ 6-7 timmar , sen blev det hem gång o mega vila , helt död tusan , har aldrig haft så ajaj i magen ..
Åkte in igår igen , o aaa då har man äggstocksinflammation , som är långt gången , det är ju inte så kul , inte nog med att det gör mega ont så måste man nu gå o vara orolig för följderna ..
Mamma är helt upp i varv här och berättar för mig hur jag måste vara klädd , vad jag får och inte får göra *orolig liten gull mammsi*
Jag tror ej jag har fattat än att det ligger till som det gör , fast orden kan komma ut ur min mun ..
Får hoppas tabletterna börjara verka nu så får man se på återkontrollen sen tusan .. .. hmm ..

Idag har det kollas film med min skrutt , Alvin and the chipmunks , tror ni jag kommer få lyssna p deras musik 24/7 nu tusan , han blir helt upp i varv av den o mega glad ...
Mitt lilla hjärte gull ...

Nej , dags för soffan igen o mysa med snutten .. ..

ha en fin fin dag ..
hejsvej tjoflöjt hejdå och tjjaaaoooo

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas du blir bättre snart!

2009-02-19 @ 12:23:57
URL: http://sannhul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack gumman .. Du är så söt som typ alltid slänger en komentar , blir så mycke roligare då ...

2009-02-19 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0