Snö snö snö


Nu tycker jag tusan att det är dags för våren att komma fram , slänga av sig jackan , bli grönt ute , se blommorna växa , känna den där riktiga vårsolen och bara vara ute hela dagarna och njuta .. ..
Men hell noo , just nu verkar den hur långt borta som hellst *snyft*

Men i allafall , nu är snön här igen så det är ju bara att göra det bästa utav situationen och njuta utav det också ..
Sa inget till William när vi vaknade att snön var här , utan när vi ätit och så sa jag bara - William , ska vi ut och åka bob ?
Han kollade bara på mig och sa - Mamma , bara lite snö ju , går inte nu :)
Han är ju så söt ..
Så när jag visat honom genom fönstret och sagt att det har ju kommit lite mer snö inatt så var det en liten pojke som ville ut ..
Fotbollen skulle absolut också med , (blivit lite fotbolls galen den där tror jag )  och leka loss i lekparken o snön blev det :)
Det är ju faktist hur kul som helst , man ser William vara så glad o leka loss så då kommer ju barnasinnet fram hos lilla mig också , och sen finns det ju inga gränser för hur flummiga vi kan bli .. ..



Mitt hjärtegull vågade åka bob helt själv för första gången idag :)



Det var inte lika lätt att få fason på hur man skulle få upp den själv sen :)





<3

Jag fick ju proppa i mig alvedon för att orka vara ute , så efter ett tag när dom slutade verka var det bara raka vägen till soffan igen som gällde ..

Men nu tror jag febern gett med sig i allafall , bara huvudvärken och förkylningen kvar nu tusan .. ..

Jag och William har haft mys stund , jag laddade för att se den underbara jurassic park filmen , för typ 75 de gången , jag är ju så trött på filmen så jag vet inte vad , men min kära son älskar den så bara att stå ut tänkte jag o satte på den ..
Vi kollar i kanske 15 min , sen hör jag hur han snarkar , visste inte vart jag skulle ta vägen , klockan var ju liksom bara 18.10 .. Hallåååå , vad hände liksom :)

nu har jag suttit framför tvn o glott , inge bra där , så hamnade här framför datorn .. ..

Pratar med en på msn nu , hmm , väldigt mixade känslor tusan .. ..
Ibland önskar man att man kunde vrida tillbaka klockan bara för en stund och se hur saker kunnat varit annorlunda ..


Nu funderas
på vad som ska göras av resten utav kvällen , väger åt ett varmt bad och sen bädda ner sig framför någon film och kanske somna tidigt även jag :)
Det visar sig det visar sig .. ..

Snart är det helg osså ju , inte för att helgen är sig mycke olik veckodagarna för min del , men då är ju alla andra lediga osså .. Ska hitta på nått skojsigt o busigt med William , kanske åka ut till mina föräldrar och massa umgås ..

Nu blir det ju bara massa skit sagt här tusan :)

Tjoflöjt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0