Vad stor min lilla pojk blivit .. ..


Idag har det varit full rulle tusan ..
Vaknade vid halv 8 , låg en kort stund o kollade barnprogram med William , men bara leka som gällde så på med 5:an , vakna med thevoice och köra igång dagen :)

Blev en låååång o skön promenad med Diesel i solen , bara njuter av att det känns som våren är på väg ..
Min kära Varberga skogen runda börjar tusan bli så kort nu , så vi får nog allt glatt skarva på den eller gå två varv ..
Var la inte så uppskattat när jag sa det idag , men nästa gång så ;) hihi
Massa lek med vovvas efter vägen , kasta pinne så hunde försvann i snön i diket , hahaha , aaa det var ju flummo att se i allafall , inte liks skojs att berätta , men wtf liksom ;)

När vi kom till affären efter vår lilla promenix stötte vi ihop med Simone , ååååå gissa vem vi fick se , Sabinas lilla lilla lilla bebis , han var ju bara så otroligt söt tusan , och så himla liten ..
Men dock så var han ju "normal stor" men man glömmer ju så snabbt att William verkligen varit så där liten och nu fick man ju verkligen se hur stor han blivit liksom ..
Fick nästan lite panik o undrar vart tusan tiden tagit vägen , den bara rusar iväg ju ..
William är ju verkligen hur stor som hellst nu liksom .. ojoj .. O jag är en stor mamma , ingen bebis mamma inte ..
Hann ju gratta den stolta nyblivna mamman lite snabbt osså .. ..

Upp , käka mummsi mummsig mat , pusta ut i typ 3 sek sen ut på den spolade isen o halka runt lite ..
Poliser överallt tusan , stod typ mitt i vägen med blå ljus o aaa dom åkte ju runt som myror i en myrstack ..
Hade precis varit bankrån så det var ju inte så konstigt , det gick Martin o Jens och tog reda på :)
Nyfika som dom är .. hahaha ..
Jag o William röjde i backen , ungen fick ju oss att vurpa i backen o allt , underbart klädd som man var :)
Men det får man ju skylla sig själv för är man är ute o leker liksom..
Inga dåliga väder , bara dåliga kläder ! :P

Efter masssssa leka o flumma runt i snön , snöbollskrig och snö aaa överallt så gick vi blöta o glada hem till stugvärmen igen .. Länge sen det var så skönt att komma innanför dörren tusan ..
Lite fika (som jag tappat o backen , som tur var låg det i en burk) o mys var ett bra avslut på lekandet ..

Nu ärre tvättstugan o tv:n som står på schemat , William sitter i badet o ska snart krypa till sängs , i morgon börjar hans helg hos Pierre så blir tyst o tomt här då tusan .. *usch*

Haft otursdag idag , tappat saker , inte hittat ord , blivit mobbad ;) , slagit i mig överallt osv , men värsta glad är jag ändå :)

Hahahahahaha
måste bara berätta , Martin kom hem förut efter han varit o handlat , jag kollar på honom o frågar vart han gjort av Diesel , och aaaa , hahahaha ni alla tänker nog rätt :)
Han hade lyckats glömma honom vid kiosken .. hahaha ..
Så bara att gå iväg igen ..
Tror nog det är nån som börjar bli gammal ...
Försökt skylla ifrån sig o säga att det är för att han inte har någon motorcykel som han glömmer saken ..
Men hahaha , den gubben går inte :)

Hade ett samtal förrut .. Me liiiiiiike ...
Leka loss i helgen ! 
Kärringa is back in town på Lördag , jiiippiiii :D Kan ju inte bli bättre ..

Nej , dags att ta upp mr William ur badet , o tusan , tvättstugan osså ..

Hoppas alla får en trevlig kväll nu , o missa inte Linda Rosings program , måste ju bara se det så man kan sitta o reta upp sig själv tusan , så ring eller skicka inte o säg nått dumt efter det inte :) hahaha

Tjoflöjt


Kommentarer
Postat av: sanna

du e utmanad check it out på min sida =)

2009-02-26 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0