24 år Hurra hurra hurra :D


Vad är det för en dag ? Är det en vanlig dag ? Nej det är ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag Hurra Hurra Hurra !!

Ja men då var man heeeeela 24 år idag då :)
And som sagt , me löööööv it ..
Förra året satt jag och hade sån ångest över att bli 23 år , satt typ och rabblade i min hjärna alla saker jag ej gjort än osv .
Detta året sitter jag och ler när jag skriver detta inlägg , jag är 24 år och jag tänker på alla underbara saker som hänt mig i mitt liv , herre guuuuuuuud vad mycke det är egentligen ..

Jag är 24 , har en son som är 3 hur underbart är inte bara det liksom :)


Dryg bild på mig kanske men William är ju så fin så :)
( Och nej jag är inte blond igen , brunett jaa visst )

Jag har upplevt kärlek , jag har förlorat den och hittat den igen .. (inte alla som ens gjort det )

Alla roliga saker jag gått igenom med vännerna mina .. Det går ju inte att sitta här o skriva om allt då slutar ju folket läsa snart ju tusan .. Men alla som står mig nära o läser detta får nog säkert upp nått själva i huvudet som dom ler åt :)

Alla tråkiga saker är ju också en upplevelse i sig , antingen har man ju tagit sig igenom denna jobbiga eller tråkiga stund , eller så var det nått som bara var typ ett missförstånd som man skrattar åt nu :)

Alltså , jag är egentligen bara så tacksam , för allt mitt liv har erbjudit mig och för var jag är nu och mot de mål jag är på väg i mitt liv ..

SÅ ÅLDERSNOJAN KAN JU SLÄNGA SIG I VÄGGEN !!
ÅR 2009 OCH SIFFRAN 24 HÄR ÄR JAG :P

MÅSTE ju tacka för alla underbara grattis hälsningar som strömmar in , man märker ju verkligen hur mycke folk man har runt omkring sig , ni är för söta allihoppa , på sms , telefonsamtal , facebook , msn , och in real life .. TUUUSEN TACK <3
Rekordet tar ju Pierre i allafall , han har nog grattat på alla sätt utan in real life och telefon samtal, han var först på sms och nr 2 på facebook vilket han var frustrerad över :P hahaha
Sanna gjorde ju världens gulligaste på sin blogg
Och min kärringa med sitt sjungande fast via text :)
Nu ska jag ju inte sitta så här , allllla är jag sååå tacksam för tusan ..

Nu sitter man mest och funderar på vad man ska göra nu liksom ..
Beror ju på när en viss person kommer hem o vad som erbjuds liksom :)
Beslutsångest ja visst ..
Eller inte sååå , vet ju som sagt att jag vänta på hemkommandet liksom men aa ..

Och jag har mina skor jag sååå länge velat haft :)

Haft en underbar mys dag med familjen , William har sagt grattis typ 250 gånger och allt känns väldans bra just nu tusan , så nu håller man bara tummarna för att det ej vänder :)

Och Ullis , Grattis på födelsedagen du också tusan :) hihihi
@->--


Nej nu ska jag ta mitt vin , röra mig ifrån datorn och njuta av resten utav kvällen ..
Ha det finast allihoppa och tack till er alla igen ..

Kram&Puss  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är du värd snuttan pussa

2009-01-05 @ 19:54:15
URL: http://sannhul.blogg.se/
Postat av: Sofye

Saknar dig så!!!

2009-01-06 @ 14:39:09
URL: http://sofye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0