Då var första helgen snart över .. ..


Då  har snart första helgen på det nya året passerat ..
Visst en stor del utav Söndagen kvar men jag vet inte varför jag ej ser på söndagen som helgen , Söndagen är liksom en egen dag , en Söndag liksom :) Lite mongo jag vet .. ..

Min helge har varit så bra så förutom att jag saknar ihjäl mig efter min lilla William tusan ..

I Fredags gick vi iväg o umgicks , gick ut o tog några öl , var ju ett velande innan vi kom fram till vart vi skulle o kunde komma in , men tillslut så blev ju allt så bra så ..
Skrattade ibland så jag trodde jag skulle få träningsvärk tusan :)
Vi kom fram till en viss sak som vi ska göra , som sagt , jag tvekar inte en sekund , bring it on tycker bara det känns sååå himla bra tusan .. (men det är hemligt ett tag till , ni får alla veta sen om ett tag, hihihi )
Sen åkte vi o umgicks igen .. ..
Kom väl inte i sängs förän aaaaa sent eller tidigt beror ju på från vilket håll på dygnet man ser det , men det var det värt :)

Träffade Emma , det var ju en herrans tid sen denna Emma o jag sågs , har ju 75 st Emmor i livet känns det som men denna var länge sen , så det var ju trevligt att träffa på henne så där i natt mörkret vid macken ..

Lördagen var man ju liiiiiiiiite seg , satt o kollade alla tre Bourn filmerna , eller jag somnade la när den tredje var i full fart.
Men helt lagom när man mådde som man gjorde tusan , fattar inte att man blir så seg , törstig och aaa av alkoholen , varför egentligen utsätter man sig för att må så ?
Några timmars skojs som sedan relaterar i en helt död dag ..
Blev aldrig bakis förr, men nu känns det som det räcker med att jag luktar på alkoholen så är jag som en seg , ööhhmm , eehmm , sengångare typ hela dagen efter..

Sen aa så aa , har jag funderat stenhårt på det där sen jag vaknade med att behandla andra som man själv vill bli behandlad , varför gör man saker mot folk som man egentligen hatar när folk gör mot en själv ?
Nu är det inte mig vi pratar om , att jag gjort nått alltså , utan mer att jag fått blivit den som fått tänka till ..
Kanske skulle bli nya måttot , What goes around comes around ..
Menar , man kan ju inte predika för andra att si och så är fel fel fel att göra , sen göra det själv , det är ju verkligen att kasta sten när man sitter i glashus och de sårar ju mer än om personen aldrig sagt nått om det själv , visst , just denna punkt hade jag ju tagit illa vid mig vilket fall som hellst eftersom det inte är första gången utan typ gång nr 2 på typ 3 veckor eller nått liknande .
Faaaaaaaast nytt år , och jag ska ju bara njuta i början så tänker inte vara arg eller nått sånt inte ..
Får ju se om det blir förändring vilket jag verkligen hoppas på.
Som sagt , What goes around comes around
Och det vet jag ju verkligen att du eller ni som läser detta  inte skulle vilja att det var mot er sånt hände ... ..
Nog om detta , nu var det ur mitt system i allafall så då känns ju allt mycke bättre :)

Idag har jag börjat dagen med en halv lång promenad , snart blir det till att diska o lite så , sen kommer min lilla skruttis hem äntligen :)
Sen får man väl se vad man gör utav dagen ..
Måste ju ut o leka loss i snön med lilla hjärte gullet men det blir la säkert inte förän imorgon beroende på när han kommer hem o så liksom ..

Nej dags att ta tag i dagen och i morgon blir man ju äldre , INTE GAMMAL , ÄLDRE :)
Fy tusan , hela 24 år , men det är nice nice nice :)

Ha det finast nu alla o njut av Söndagen med vackert väder o snö ute ..

Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Sanna

check my blogg =) öllölölöölöl

2009-01-05 @ 13:24:17
URL: http://sannhul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0