Den som uppfann rödvinet !!


Jaaa den som uppfann rödvinet skulle jag tusan vilja ha ett allvarligt snack med idag , fy o tusan så dåligt man mått ..
Aaajjaa inte den saten som tvingade mig att dricka skiten , men hade det aldrig uppfunnits så hade det ju aldrig hänt ;)
Lätt att skylla över sitt dåliga mående idag på någon tusan o nån annan än uppfinnaren kan jag ju inte skylla på liksom ..

Och nu får man ju se om man ska klara av alkoholen ikväll osså tusan , två dagar i rad det var väldans länge sen tusan , så nu börjar man känna av åldern :) hahaha

Men sååå trevligt hade jag igår , skojsiga människor o flumm , skratt och aaa , jätte trevligt ..
Först var det lagom lugnt , vi satt där o drack vårat vin .. Var faktist lite gulligt , sitter där med 2 killar , eller aaa 3 , men den ena var ju halv död o mådde väl inte allt för bra sedan dagen inna , men aa i allafall , sitter o pratar o pratar , skrattar o fnissar med ett varsit vinglas i handen :D hihi .. Skulle man haft bild på idag :)
Sen rullade det in en heeeel hög med människor , och det var ju värsta trevligt det me :)
Me like allot-ta-ta :)

Pratade med Måånnee, och det var väldans skönt att få det ur världen liksom ..
Var ju på tiden , inte bra att vara ifrån varandra på det sättet ju ..
Fick vi rensa luften o det känns så bra så ..

Igår åkte mitt lilla hjärta ut till Mormor och Morfar , lääääääääänge sen dom hade honom nu så nu var det la dags ..
Ute i skogen o letar tomtar o monster med mormor idag fick jag veta över telefon och har lekt som tusan :)
Han spelade data spel för första gången själv igår typ , var nått lätt spel vi hittade on the internet , sen när han kom ut till dom hade han härjat som tusan om att spela  hit o spela dit , stackars dom som inte förstod vad han menade ..
Kan ju inte vara lätt att vara så liten , kunna prata men inte alltid göra sig förstådd , förstå frustrationen .. ..

Nej är väl kanske dags att försöka ta sig upp ur sin dvala , har ju vaknat till liv ordentligt eeetttt par gånger idag men sen döööd igen tusan , en kall dusch (kommer ju inte ske , måste vara mega varmt ) o ta sig i kragen och bli människa igen :)

Sista kvällen på läääänge min lilla bror festar i Örebro tusan ..
Kommer sakna ihjäl mig vad faen , lilla lillebror så lååångt borta liksom ..

Saknar min lilla William <3
I morgon blirre meeeega mys tusan ..

Nej som sagt , ta tag i sig själv , hoppa lite på människan här så jag slipper vakna till själv tusan :)
Hoppas alla får en trevlig Lördag  ..

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Sanna

hur mår min gumma idag då ;)

kul att få sms av dig, inte igår precis =)

2009-01-11 @ 18:08:12
URL: http://sannhul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0