Fredag - Torsdag (bättre sent än aldrig ) ;)


Ja då har man varit utan dator ett tag , eller aa tangentbord tusan , helt utstött har man känt sig tusan :)
Har ju mina små beroenden , min kääära blogg o Facebook för tusan .. Nörd jaaa visst .. .. hihi ...
Sååå , vad har hänt under tiden då ...

I Fredags


Som jag skrev , hem till miss Sanna stod på schemat för kvällen .. ..
Var ju sooom vanligt stressigt innan vi väl kom iväg , men det hör ju till , den kvällen jag ska göra nått o inte stressar alls , den kvällen stannar jag nog hemma för måste ju betyda otur på hög nivå :)

Hanna aka Kärringa o jag stressade fram i bilen , lämna William till sin pappsi (eller aa var ju Farmor och Farfar som han var hos denna Fredags kväll , Pierre hade ju osså fyllt år och ville fira ) stress till systemet , greja sig lite snabbt and then off we gooooo ..

Sanna hade ju en sååå himla fin lägenhet , hennes kök dog man ju nästan av , nu fattar jag precis att hon "tjatade" så om den när dom varit o kollat på den tusan , det hade jag också gjort :)

Fira födelsedagar blev det , full rulle tusan , blev så glad så av folket , Kärringa o jag hade vårt mumms vin , massa trevligt folk , skratt o stoj , kunde ju typ inte bli bättre :)
                 







Bilderna på mig får jag la bjuda på :)
Och som vanligt åket min kamera fram i typ 2 sek sen har jag glömt bort den igen ..

Men här har vi ett foto i vårt kära krig osså ;)



Hade en toppen kväll tusan , blev ju lite snift och ilska i slutet , men sånt som händer i livet ..
Allt blev ju bra igen så vaaaaaaad tusan liksom :)
Tusen tack min kära kärringa som firade loss min födelsedag , gull Sanna för hennes partey o alla andra underbara människor som gjorde kvällen liksom :)

Lördagen

Då bar det av på prommenad med vovvas för att leta på folket när man hade vaknat till liv :) hahaha ..
Och hembesök på hög nivå ..
Fick en liten chock tusan när jag kom fram å såg aaaa .. ..
Men men så ärre här i livet :)
Tjockis pizza o sen slappa i soffan för hela slanten sen resten av kvällen för lilla mig tusan , inte avis på Hanna som hade heeeeeela vägen hem att köra ..
Martin klämde ju ur sig smartaste komentaren , - AaAa men dom måste ju ha två hjärnor ? Jag o Hanna dog tusan , när det väl kopplade  , hahaha , man kan ju inte vara på topp jämnt .. ..

Söndags

Då var man vaken igen , men ajaj huvudet i allafall o hostig o förkyld .. INTE NICE !
Promenad med vovvas o hängde gäng ett tag sen var det bara att städa i ordning o greja för sen kom min lilla älsko hem igen .. . .Hade saknat massssssssor ..
Är ju så tråk utan honom speciellt när man ligger själv så där i soffan o bara glor film , blir ju rastlös till tusen ...
Men sen var det full rulle igen :)


Måndag - Torsdag

Ja här har vi ju varit sjuka dårå , William hade feber när han kom hem i Söndags och jag har fått bihålsinflammation o feber , dte är ju inte mega nice , men vet ju vem som smittat oss så stryk blirre sen ;) hehe


Nedbäddad efter dusch, min lilla febris <3

Var på stan o shoppade loss lite kläder till William i Måndags , han var så duktig , gick hela vägen upp på stan och hem igen själv , ehhmm , aa nästan i allafall :)
Men var la en dum ide att ge sig ut så där i rusk vädret när man inte mådde riktigt hundra för nu har man ju den förbannade infalmmationen ..
Men en utslagen liten pojke hade jag sen på kvällen :)



Annars har det la varit som vanligt , varit ute , lek o bus , och massa mys eftersom han var borta i helgen ..



Sen efter mumms mat ( tror jag , inte så mycke smak ) så blev det film för hela slanten , jag o william satt o mös i fotöljen och bara var resten av kvällen , lite poppcorn och svull :)

Idag blir allt lugnt , mega ajaj , men vackert väder så måste la ut en sväng så William får leka av sig o måste ju få i sig lite frisk luft ..
Fått tabletter för bihålerna så nu hejjar jag på dom o att skiten ska släppa snart tusan ..
Blir la lite städ och sen får jag se om det blir nån tvätt osså ..
Ringa mamma o beklaga mig lite kanske också , alltid bra att snyfta lite hos sin mammsi .. ..

Hoppas allt är bra med er alla o att ni får en toppen dag i solen :)

TJOFLÖJT :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0