Grattis mammsen @->--


Jaaa men visst idag är med mammsis födelsedag , hurra hurra hurra !!
Hela 48 år gammal , med mer energi än aa typ mig :)
Säger alltid att hon ska hälsa på mig sen på ålderdomshemmet och vem vet , så kanske det blir ..
Hellll nooo , ska börja träna ;)
Här har vi ätit massa gott , blivit tjocka , o William fick världens socker kick tusan ..
Hon njuter ju av att fylla år , - Thhheeerrreeesssee , jag fyller ju ååår , an du .. . ..
-Niiikkklllaaass ,  det är ju faktist min födelsedag , kan du .. ... ..
Fast det är ju så på våra dagar i vår familj :)
Älskar dig mamma , bättre mamma o mormor får man ju leta efter ..
Oavsett hur osams man kan vara , hur långt ifrån varandra , eller vad som hänt , så aaa kommer du altid springandes ..
Evigt tacksam för att ha min lilla mammsi tusan .. ..

Vad var det för en dag igår , var det en vanlig dag ? Nej det var ingen vanlig dag för det var
Pierres födelsedag !! Hurra hurra hurra
Hade ju inget internet igår så då kunde jag ju ej skriva .. Bättre sent än aldrig ...
Grattis i efterskott tusan :)


Brrooorrr ringde idag :)
Skönt att höra att allt löste sig så bra o att läget är under kontroll som du säger :)
Fullt ös , o lev livet nu .. Fast jobba tusan !! :P hehehe
Höres  snart igen som sagt  @->--


Mer idag då ?
Sov jätte dåligt i natt , så är värsta trött o känslig person tusan .. .. Inte skoj .. ..
Städade o grejade innan bussfärden mot mina föräldrars hus började ..
Finns det nått tråkigare än att åka buss ?
Tycker det känns som man sitter där i timmar tusan , tur att lilla skrutt tycker om att åka buss o inte var allt för rastlös :)
Farmor , faster Anna-karin , minsta bror o Hanna (niklas hanna alltså :) ) Kom för att gratta mamma , åt massa  mumms o sen var det fullt liv o lek med William .. ..



Mitt lilla hjärta :) hahahaha
Lite ond är man :)



Nu sitter man här och funderar stenhårt på vad som är rätt o fel egentligen , varför ska saker vara olika från olika håll ?
Är det verkligen rätt och riktigt ?
Nej vet ju svaret på det själv egentligen men funderar på om mitt svar är fel ibland eftersom det var varit så här nu gång på gång .. Dags för det där glashuset o stenarna igen liksom .. ..

Hmm .. .. ..

Men förutom det ovanstående så kanns allt så bra såååå .. ..
Länge sen allt kunde falla så på bitar o kännas så rätt i livet tusan ...
Så skönt att mitt 2009 är här .. ..
Och kommer göra precis allt för att allt ska hålla sig på det rätta spåret , mitt liv är bäst just nu :)
Ta inte bort känslan plz ;)


Längar tills vi åker in till stan i morgon tusan .. Gullllllo 



Sen off we go to miss Sanna :)
Ska bara hitta vägen men det ska nog gå bra ;) hehehe Och i tid ska jag vara .. ..
Det får ni höra mer om i morgon .. ..

Nu ärre dags för poppcorn , en film o mys med William o familjen tusan ...

Just det :) Fick kolla Hanna o Niklas Ul bilder idag , blir ju nästan , NÄSTAN lite avis , kul att ni kollade vad det var för kön osså , men det skriver jag ej om här :) hihihi
Williams första lilla kusin , sååå spännande så .. .. Ska allt sno det lilla hjärtat ofta tusan :)


Nej tjoflöjt på er  ;) ( tjoflöjten var till kärringa ) ;)
Ha det bra alla 
o goooood natt .. ..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0