Bob race i backen :) Grattis på födelsedagen gummsi ! <3


Juppsi jeejj idag fyller Sanna gummsan hela 24 underbara år :)
Ännu en utav mina 85:or som gått med i Njuta av 24 klubben .. hihi ..
Hoppas gummsan haft en underbar dag och får en kanon kväll nu .. Det är hon värd tusan .. Gulli :) hihi
Och den 16 de då ska vi fira loss äntligen ..

Grattis gummsan på din 24 års dag !! Hurra hurra hurra !!  @->--


Oooo jappsi , Gabi fyller osså år ju , men han blev för gammal för våran klubb :)
Hoppas du osså haft en toppen dag , o aaalllkkiiiss , ta det lugnt ikväll tusan .. hihi ..

Grattis Gabi på din 25 års dag ! 
Hipp hipp Hurrra ! @->--


Jaaa mer då .. ..

Idag har jag o William varit ute och åkt bob i backen , skojsigt värre , han hittade massa saker som vi var tvungna att krocka med o grejor , börjar ju släppa mer o mer för herrn så snart vågar han nog åka själv osså ..
Känner sig ju som en stor heffaklump på den där boben tusan ..
Men finns ju inge bättre än att se honom vara glad o ha roligt , o aaa klart jag osså gillart :)
Sen har det städas lite smått , diskat o sånt skojs ..

Vi satt o kollade på tv igår , firerstarter 2 (eller nått sånt ) , trodde ju det var en film tusan så där satt vi o kollade ..
Sen avbrötts allt o fortsättning följer ..
Herrn vart väldans upprörd över det hela , hahaha , såå det blev nedladdning för hela slanten  ..
Så nu har vi spenderat eftermiddagen med att kolla på första filmen , sen var det dags att springa iväg, fortsättning följer med nästa film sen eller i morgon..
Jag o William ska sätta oss o mysa i soffan , kolla barnprogram o aaa bara ha mys ..

Snack om att sätta en ny tattoo :) jiiippiiii , såå får se om det kommer en till i min "lilla samling" snart ..
Hoppas , hoppas , hoppas , HOPPAS ! :)
Som sagt , man blev ju fast .. And me löööööööv it ( nej jag kan ej sluta säga så , hehe )

Såg att Hanna aka Kärringa gjorde värsta smart på sin blogg , så härmapa jaaaaaaa visst :)
Blev ju mycke lättare att få del eller vad man ska säga på allt ju .. ..

Prat om att kanske åka skridskor i helgen *phhuuu*
Absolut inte så att jag inte vill , tyckte det lät så himla trevlig så när mr bjöd med mig , meeeeeen det är ju ååååååååår sen jag stod på ett par sånna , kommer ju se ut som bambi på hal is eller hmm , aa nått hemskt , och inte bara han o jag som ska åka ju så dom får sig la ett gott skratt om det nu blir av :)

Mår mycke bättre idag , Williams feber har släppt men den förbannade förkylningen håller i sig ..
Så det var ju miljoners kläder på när vi gick ut idag :) Så ut som en liten tjockis när han gick runt .. hihi .. Hjärtat mitt ..

Nej nu ska jag ta o myyys med min lilla William ..

Och niiiiiiii , mitt 2009 är rätt bra hittills tusan :)

Ha det bra
Hej !




Kommentarer
Postat av: Sanna

tack min gumms, du är för söt! yess nu är jag som sagt med i den mogna klubben, hahaha..

Och du den 16.e SMÄLLER det, like the old days. hahaha!

2009-01-08 @ 22:01:15
URL: http://sannhul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0