Jag saknar min lilla son !


Fyyy tusan vad jag saknar lilla skrutten ..
Vill bara pussa loss o gosa lite juuee ..
Jaja han har inte varit borta ett dygn ens men vad tuuuuuusan ,  jobbigt ändå !
Men i morgon är han ju hemma igen o då ska det bli mega gos ..
Fast vet ju att han har jätte skojsigt o trevligt så det är ju bra det :)

Saknar saknar saknar mitt lilla hjärtegull <3


Sovit hur dåligt som hellst i natt , inte nice , men fick ju sova rätt länge nu på dagen i allafall , och bara tagit det lugnt än så länge så utvilad blev man la ändå ..

Nu ska jag ta en långpromenad med vovvas , sen blir det till att få i sig lite mat , fruktansvärt dålig på det när inte William  är hemma , glömmer liksom bort det då på nått sätt .. När han är hemma blir det ju automatiskt att man ställer sig framför spisen flera gången om dagen , men den biten tappar man på nått sätt när han har sin pappi helg :)
Mat som är så gott , fast är ju lite tråkigt att sitta o tugga :)
Lite senare framåt ef-kvällen kommer min lilla Kärringa så får vi la se vad för skojs som hittas på sen .. ..
Det får ni helt enkelt läsa om i morgon ;)

Ta tag i dagen här nurå och röra lite på sig

Tjo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0