Lugn Fredag med massa städa


Fullt ös från första stund när jag vaknade idag tusan .. Inte nice ..
Är ju skönt att kunna dra sig i allafall 5 min eller nått , men nej nej inte idag inte ..

Började dagen
aa med frukost och greja lite såå klart , men snabbt ut och iväg för att mata pippisarna ..
William bara älskar det ju :)



Världens underbaraste <3



<3


Värsta kallt var det idag juuee , massa kläder på men ändå frös man halvt ihjäl , men blir la så när man står stilla så där .
Så blev till att gå hem med mega fart sen tusan :)
William tyckte nog också det var lite kallt , han ville hem o leka med bilarna .. ..

Här hemma
var det fullt ös sen stund vis , herre guuuuud så mycke energi som finns i den lilla människan liksom :)
Men det är ju bara skojs , o en annan blir ju som barn på nytt , springer runt , dansar loss , hoppar , brottas o härjar ..
Finns ju inget som livar upp en så mycke som ens lilla barn .. ..



Vid kl 16 var det dags för William att vara hos sin Pappsi ..
Pappa helg , med massa lek o bus .. ..
Skojs för dom båda två , men jag saknar honom redan tusan .. ..

Hem , och börja städa loss ..
Är inte klar än tusan , men då har jag ju suttit vid datorn en hel del , måste ju ta powerking pauser , inte konstigt att jag inte är trött kanske kom jag på nu .. ..
Fast iofs har jag fått massssa saker att tänka på ..
Så kommer nog ha väldans svårt att sova i natt , det är ju aldrig nice ..

Varför kan inte saker bara vara lätta någon gång ?
En lång period utan problem , ilska , ledsenhet plz ..
Skulle vara såå otroligt skönt .. Men den dagen kommer väl när man väl fått bukt på allt runtomkring sig ..
Om den dagen nu kommer , nee nu ska jag inte vara så , den dagen kommer , snart , hoppas jag .. ..

Arg som tusan idag me ..
Ännu mer saker som kommit upp , dock inte om just det som jag varit arg på nu de sista dagarna , men a typ liknande , eller nej egentligen inte , absolut inte samma sak som hänt som jag fått reda på , men aa gud så svårt detta vart nu då ..
Hmm , skit samma arg är jag ! Thats it ! (aaa nu kom det lite engelska ) ;)
Nu gjorde jag det igen , arg , sen skämt eller gull .. hmmm ...

Får la hoppas att min ilska släpper liiite i morgon på dagen ..
Är ju inte så som sagt att jag tänker sticka huvudet i sanden o försvinna bort , absolut inte , den Therese är borta för länge sen , antingen tar man inte tag i saken från början , låter det vara , bara struntar i det , eller så går det till en gräns när jag blir jätte arg , o då kommer det tas tag i , slutat flytt nu och vill ha ordning o reda ..
Måset man ha för att veta vilka man ska ha nära sig eller ej ..
Detta tog jag väldigt hårt också faktist , men hålls ju på o pratas om det och det kommer ju fram ur en annan synvinkel nu , så får la andas lite o städa lite till så man lugnar ner sig ..
Blir helt städgalen när det är nått tusan .. Fast är väl det att man måste ha nått att göra för att inte brista ..
Men en sak är då säker , NU RÄCKER DET !
Folk blir helt enkelt raderade ur mitt minne så gott det går nu och så får det förbli ..
I morgon efter det pratas ut , dras ett sträck , o sen ska det tusan inte komma upp nått mer otrevligt i mitt liv inte :D
Får ju bara välja liiiite bättre vilka man har runtomkring sig så ska det nog gå så bra så :)
Eftersom jag är så bra på det ;)

Neeee undra om man ska plocka klart här , sen lägga sig o kolla en film och försöka sova lite ..
Klockan går ju och det är ju en dag i morgon också som man ska upp o grejiligreja ..

Man får ju se vad som händer o fötter liksom ;) Moohaha ..


Sanna kom med underbara ordet sötgöte förut , hemskt ord det där med , fast jag säger det rätt ofta .. ..

har vi suttit och haft skratt race till tomtarna , o nej jag är inte full , hon är la det , eller börjar la gå över till bakfylla nu , men inte jag inte , lugn , ensam hemma kväll med massa städande ..
Hur gick det där ihop nu då ? Lugn o massa städande ?
Jaja är la lugnt i bland o städar loss ibland :)

Fick höra att en gammal vän till mig blivit sjuk , ganska allvarligt så där tusan , absolut inte roligt att höra men aaa ..
Får la hoppas den tar tag i allt och gör det till det bästa ..

Okej måste bara säga , att mitt i all ilska o ledsamhet så just nu så har jag i allafall ett underbart liv som jag älskar högt ..
Världens bästa son , familj , och alla mina underbara vänner som finns så gulligt där jämnt o ständigt ..
Så inget massa tycka synd om sig själv här inte , var dag är en början på någonting nytt som sagt och jag nuter av varenda dag , lite arg o ledsen är la alla ibland , sen kan ju saker vara mer eller minder illa .. ..
<3

Undra om min kärringa har skojs förresten ;) haha
Få jag la kolla upp , bäst för henne att hon ej är för bakis i morgon för då kommer hon hit o ska pimpla vin , sprit , sprit eller vin .. Allt visar sig :)
Fööör trevligt ska det bli i allafall ..


Nej nu var det slut på det roliga
Hej svej


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fylletrött var ordet =)

2009-01-31 @ 23:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0