Stackars snutt är sjuk


Idag har det bara varit massa mys o lek med William , var ute o åkte bob en sväng i snön , jätte skoj tills jag såg att min snutt blev hängigare o hängigare .. Kom hem till mina föräldrar igen o lilla snutten är förkyld och hade fått feber , stackars ..
Så jobbigt att se honom inte må bra , man känner sig så aaa , menar , vad kan man göra ..
Nu är han ju liiite större så han kan ju berätta lite om hur han mår i allafall men ändå ..

Så mammsen ärre bara som gäller nu , massa sitta knä o mys ..
Fått lite alvedon så det värsta har ju släppt o hoppas det håller sig borta osså ..

Men som sagt , lite bob i backen hann vi ju med , fullt ös tusan , inte van att se min lilla William så , här for vi ner för det brantaste i backen o han skratade så han höll på att kikna :)
Underbart <3


Så mysig <3

Sen har det bakas bröd osså ... mummmmmmsigt värre :)
Min mamma o William är bra på det där dom ..
Så det fick vi smälla i oss innan vi åkte in till kära Örebro igen ..

Känns som jag ätit såååå mycke dessa två dagar tusan , o fettsnålt har det ju inte heller varit ..
Men vad tusan , man fyller bara år en gång per år och man lever bara ett liv :)

Har inga roliga funderingar idag tusan :)
Satt o tänkte masssor på det där men neeeeeeee , känns som jag är på humör för att komma på nått men icke ..

Fått upp några nya bilder på kärringa på facebook i vårt fotokrig tusan :) Hihi nu leder jag i allafall :P
Och det ska jag fortsätta göra , the waaaaar is on and me looooove it :)

Nej nu ska jag plocka upp skrutten ur badet och få honom att ta det lugnt framför tvn så han blir frisk ..
Pappa Pierre ville ju ta honom till lek&buslandet juuueee ..

Sen blir det mega mys i soffan tusan
Sego idag o ska mysa ikapp stressen och runtfarandet från de två sista dagarna :)

Sofye väääärsta gulligull , saknar dig osså gummsi , snart såååå @->--

Ha deeeeeeeeeeee
tjoflöjt




Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars Plutt å va sjuk! Hoppas det vänder snart!! Haha jag förstår att du älskart! Haha men jag kommer igen snart ska du se;) Puss

2009-01-06 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0