Today .. ..


Idag bar det av för min lilla bror till Thailand , han var ju lugnast av oss alla här hemma igår och denna morgon var han typ fööör lugn , höll på o glömma grejor och jag vet inte vad :) Matte i ett nötskal .. hihi ..
Men aaa , han kom till Tyskland , skulle byta plan där :)
Jag tyckte det lät otäckt att hålla på o byta plan o grejor , tänk om han skulle missa det andra liksom , inte hitta rätt aa ni vet , kan ju vara vad som hellst liksom , jag blir ju stressad av att bara byta tåg på ett nytt ställe liksom :)
Men , i Tyskland tog resan stopp , han fick ej gå ombord på planet o inte bli insläppt i Thailand ..
Det var nått med att han bara hade en enkelbiljett o så fattades det nå papper ..
Seeen började ju funderingen , vart är resväskan , följde den med på planet till Phuket ? (eller hur det stavas ) :)
Efter flera timmars krångel , insättning av pengar , biljett bokande och jag vet ej vad så hamnade han på ett plan till Thailand i allafall , fast inte till rätt stad , men va tusan nu är han ju på väg till rätt land i allafall , med väska o allt :)
Så sitter han på en biljett från Thailand till nått litet närliggande land där nere som är avresa på om några veckor så nån som vill resa från Thailand kan ju bara kontakta honom :) hahaha
Typiskt vårans familjs tur när nått ska göras ..
Så i morgon får man väl höra mer om hur hans resa går och om när han kommer fram till rätt ställe o jobb ..
Nu sover han säkert gott på planet i allafall :)

Jag och William har varit ute i stormen och lekt loss , som jag sagt förr , finns inga dåliga väder bara dåliga kläder :) 
Hade jätte skojsigt i allafall o var ute i flera timmar , så blåsten störde oss ej , gjorde bara vår jakt efter tomtar o troll mycke roligare då träd o grenar rörde sig , så han sprang runt där i skogen o letade för fullt ..
Bäck utan is fanns det ju också , o i den höll vi på att ramla , jag som snubblade till samtidigt som jag höll William i handen för att han inte skulle ramla liksom , så håller jag nästan på att fälla ner oss :)  
Det hade ju varit en syn för folket .. ..
Blöt o smuttsig var han vilket fall som hellst sen när vi kom in , hans överdragsbyxor stod väl nästan av sig själva tusan :)
Men det är ju tur att det finns tvättmaskin , och som folk brukar säga , skitiga barn är friska barn ..



En rolig sysselsättning , trumma med pinnar på stenar eller träd :)




Sen klättring på stenar för hela slanten




Han skulle promt ta sig över alla dessa stenar :)




Ett härligt - Yeeeessss när han besegrat sin stenbana .. mim lilla älsko <3

Efter några timmar ute i skog o natur vart det mys i soffan med varm oboy o mackor som William bakat ;) .. mummsigt o mys värre ..
Jag frös i flera timmar efter vi kom in , men inte skrutt inte , han var tusan jätte varm under alla sina kläder ..

Haft en hel mysig dag med mitt hjärtegull , massa lek o stoj .. ..

Hanna aka Kärringa kom ju med en bra komentar på msn förut ,kan ju inte riktigt yttra mig om helheten men aaa , skönt att det inte bara är jag som känner o tycker så i allafall .. Trodde nästan jag var elak eller aa jag vet ej vad , dåligt tålamod kanske eller , aa nått , men då är vi väl två som är det i sånt fall o det känns ju skönt det :)
Menar , man som person borde ju fatta själv , efter ett tag i allafall , men poletten ramlar ju tydligen inte ner hos alla ..
Och är man inte rädd om sina vänner o deras öron liksom ;p
Oki , nu var jag liiiite elak kanske :)

Och jag slipper åka till Kalmar i morgon , det var ju förbannat skönt , rättegången blev inställd , men ny kallelse kommer .. Iofs hade det ju varit skönt att få det avklarat nu när man hade fixat barnvakt och skjuts o så , men aaa , skönt.
 
Nu ska jag nog försöka hitta någon sevärdig film här , gå o göra en kopp te och sen försöka sova , så otroligt trött men känns som jag ej riktigt kommer till ro eller nått , konstig känsla bara ..

Har värsta mega saknaden .. .. *snyft*
Men i morgon bär det av in till stan igen .. ..

Sussa sött nu !
O Tjoflöjt ( den var enbart till kärringa ) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0