Tröttis Söndag .. ..


Ja tusan , att säga att man varit i tipp topp idag vore ju en ren lögn .. Trött trött trött ..
Låg väl stilla framför tv:n till aa minst kl 13 idag innan jag ens rörde mig en centimeter tusan ..
Fast det var så skönt så , sen ut o andas lite frisk luft o så , sen kändes allt redan mycke bättre ..
Så det om rödvinet håller jag fast vid än , för även fast jag ej la huvudet på kudden förän typ kl 6 i morse så mår jag tusan så mycke bättre idag än vad jag gjorde igår , tackar vet jag ölen :)

Hade en trevlig Lördag kväll , fick prata med nytt folk , de halv nya människorna , o några gamla goda friends i mitt liv o umgås massor ..
Satt hemma hos en kille på stan till typ kl 4 eller nått , jag o Rickard låg halvdöda i soffan o typ läste nån nyhetssida som gick om o om igen o tävlade om vem som hann läsa mest osv , då var vi alllllt liiite sega vill jag lova ,sen kastade folket in handduken , vi skulle dela taxi hem för att äntligen få sova (mega sego tezza då alltså) , meeeeeen så bidde det ju inte , Hertigkarl nästa , folket fortsatte dricka sitt vin ( denna gång vitt dock) fast jag höll mig till mitt kääära vatten denna tid på dygnet liksom.
Runt kl 5 så kom dom in i någon diskution om en t-shirt , och aaa den var ju inte så omtyckt , t-shirten alltså , så då skulle den eldas upp ..
2-3 tändare och ett väldans fnissande senare så var den i lågor ute på balkongen , dååååå ramlade polleten ner , vad f*n det  luktar ju värsta mycke rök , nån granne kommer känna lukten , eller se att det brinner på balkongen o ringa brandkåren tusan .. Tillbringaren står på bordet , dock lite vin kvar i den , så i all stress att få ut vatten på den brinnande t-shirten så stannade allt upp o vinet var ju bara tvunget att drickas upp först :D jag dooooooog tusan av skratt , visst inte mycket vin kvar men ändå liksom .. - neeej vänta vänta , vinet :) hahahaha
Jag säger bara mitt lilla gull mongo <3
Så aa i allafall, i den tumulten vaknade en halvsovande Therese till och ett tag sen blev det allt dags för kudden ..

Sista kvällen som sagt för min kääära bror att vara i Örebro på obestämnd tid , så det var skönt att man fick umgås lite med honom i går kväll och sen har vi suttit här nu o kollat film ..
Det kommer som sagt kännas som ett enormt tomrum nu när han kommer vara så långt borta Thailand liksom , inte nått man bara kan dra till så där inte , o inte bara ringa till hur som hellst när man vill heller ..
Men tycker det är kanon att han åker , en upplevelse för livet att vara borta o jobba så där ..
Allt hade väl kanske känts liiite bättre om man visste ca när han skulle komma hem liksom , nu kan han ju vara borta en månad eller aa huuur länge som hellst tusan .. *mega snyft *
Så i morgon efter frukost blir det avvinkning och sen åker han mot Arlanda för att ge sig ut på upptäcktsfärd ..
Älskar dig bror mi <3

Sitter här o ler o funderar på om bordet gick sönder :) hahaha

Nej , nu ska jag krypa ner breve mitt lilla hjärta o kolla nån film , kommer ju säkert slockna typ på en gång men aaa värt ett försök :)
Så skönt att leka loss med William igen o gosmosa när han skulle somna ..
Kan ej fatta hur man klarade av livet innan han kom till världen tusan , denna lilla människa är ju mitt liv nu liksom..
Snutten snarkar som en gris här nu tusan , blir hög volym på filmen , tur att han typ inte vaknar för nått när han väl somnat , aa förutom om han ej vaknar själv av någon dröm eller så :)

Låter som hela huset ska blåsa bort snart tusan , mega storm ute o jag måste ut för att röka min kvälls cigg , trevligt värre *Not*
Måste verkligen sluta med det där rökandet snart , Kan ju skänka lite tips på vägen om ni har några bra tycker jag allt ..


Nej sova var det ja , ska ju ut o klättra stenar i skogen i morgon , ta med fika , o låtsas fiska i någon bäck , om det finns någon utan is , vilket jag tvivlar på , så det kommer man la få höra det första man gör när man vaknat  :)
Får ju passa på nu när man är ute hos mina föräldrar på landet ..

Natti natt allihoppa :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänk på mitt lilla hjärta varje gång du röker =)

2009-01-12 @ 12:45:16
Postat av: Lisa

Jag vill prenumerera på din blogg men det går inte så jag länkar dig ist =D

2009-01-12 @ 19:05:47
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sanna : Jo jag skulle ju kanske börja göra det tusan , då kanske det går lättare att sluta .. Stackars gumman hoppas det känns bättre nu i allafall ..



Lisa : Ne du här funkar saker inte som dom ska , men länka gärna :)



Kram&Puss på er

2009-01-12 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0