Usch och fyyy


SJUKA :'(
Fy så tråkigt det är att ligga o vara dålig , vi ligger här o bara degar tusan för ork till annat finns ej .. ..
Stackars snutt har fortfarande lite feber och är mega förkyld osså , tur att han är världens gulligaste för han har ju dock mest energi , leker med sina saker o kommer o gosar ibland , han älskar nog när vi är sjuka för här har det ätits god macka till frukost , pizza o sen fick han sina älskade nudlar , o frukt frukt frukt , har nog smittat av mig på nudel fronten :)
Man gör ju allt för att han ska få i sig nått lilla hjärte gullet ..

Men jag blir ju så rastlös , även fast jag mår dåligt o mår typ illa nu när jag bara sitter upp så har jag sånna problem med att bara ligga stilla o glo tv liksom .. ..
Hoppas det går över snart så jag slipper få damp eller nått här .. ..
Boooooottttttttttttaaaaaaaa mig !!!

Fick en komentar på mitt inlägg igår , kärringa o min krigsfront , hon tror hon ska kunna ta igen ,, hahaha ,, så söt är hon , så jag får väl helt enkelt lägga mig på en ännu högre nivå o dra in bloggen i kriget , nu tusan kommer hon älska mig :)
Här kommer några rara bilder på min lilla älsk :)



Visst är hon looovley <3
Hihihi
Kom ihåg att jag är liiite söt nu :P

Man är ju aldrig för dålig för djävulskap :)
Och vi hade oss ju ett gått skratt igår kväll , eller hur gummsi ..
Människor .. hehe ....

Nej ni , nu finns det inte så mycke mer ork tusan ..
Lägga sig i soffan en stund igen , sen är man ju en sån förbannad rökare så måste ju släpa min "lilla" rumpa hela vägen till affären o köpa cigg .. Hmmm .. Vart tog det där - Jag ska sluta röka vägen ?
Ja ja ja det kommer det också , tids nog ..

Just det , blev lite arger och först o främst ledsen här i natt tusan , inte många timmars sömn inte ..
Är väl samma sak som typ sist med att behandla andra som man vill bli behandlad själv ..
Men inga aggretioner kom ur mig denna gång heller .. (duktig flicka ) och nu under dagen känns allt mycke bättre igen ..
Men visst , lite känns dte ju än o kommer ju göra några timmar till i allafall :P

Soffan var det ju ..

ÅåååååÅÅåå vill se en bra film nu tusan o bara krypa ihopp ..

Take care
Kram&Puss



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh Kärringa du är bara föööör söööt :) Hahaha =) Pussel!!

2009-01-08 @ 09:51:45
Postat av: Hanna

ÅÅ du Raring! Ang. tatto så blir det förmooodligen nästa fredag =) Klart du ska med! Linnéa ska nog osså med om hon får byta skift =) PussssssKraaam!!

2009-01-08 @ 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0