Vaknat till liv :)


Här  har man legat död tills typ nu ..
Vinet slog nog ut mig tooootalt eller så var det skumpan .. Fast man var ju på tipp topp hela kvällen , var la för det blev så sent som man mådde som man gjorde igår tusan .

Skulle trott att William haft en jobbig nyår osså , för kl 5 på eftermiddagen låg han här o sov , vilket var rätt skönt för då kunde jag osså sova ut :)

Nyår då , blev ju inte riktigt som man tänkt sig men trevligt hade jag ..

Stod o små skrattade för mig själv när kärringa kom o skulle lyckas få på sina ögonfransar som var av någon ny modell , att be en kille om hjälp på den fronten var ju världsgulligt , o sen när dom satt där båda två , kliade sig i huvudet o verkligen kämpade med att få det rätt kunde man ju inte göra annat än att stå o fnissa :) Söötosar

Som vanligt var vi lite sena iväg , men det hör ju oss till , fint folk är ju sånna :)
Inte för att vi var så sena sen när vi väl kom fram , så det var ju tur det ..
Mummsig mat , vin , och massa snack , höll ju på att paja strumpbyxorna det första jag gjorde osså , här är minnet me :)
Sen blev det undan med matbordet , dans o skojs , singstars körde en sväng osså , men var ju inte så långvarigt .
Maria hade kääämpat med att göra ett jätte stort fia med hutt spel , tror ni det användes , öö nej , inte snällt ju när hon stått där och kämpat så ..

Så kom det underbara tolvslaget , vi stod ju på första parket , såg fyrverkerierna över hela stan , såå fint , lite nervös var man ju när grabbsen skulle igång o skjuta raketer , tyckte la inte vissa var i rätt sinnesställning för det kanske ;) Men bra gick det ju i allafall och det är ju huvudsaken.

Sen vart det som sagt var inte riktigt som man tänkt sig , lite tjafs o tjat men det hör ju tydligen nyårsafton till ..
Men det var ju bara massa larv så det fick inte röra mig i ryggen..
Vi packade oss vidare för att dra på efterfest , när vi kom fram ligger människorna o sover nästan, vaaaaaaaaakkkkknnnaaa :) hehehe ond som man är :P Sen till nästa ställe , uuuuppp o hooooppppaaa :)
Ja sen kom vi la till ro , eehhmm kanske kl 6 eller nått typ , och vaknade halv 1 iiiiinte nice man mådde då  , fyyy tusan ..
Men dte är ju jag o mitt vin , blir ju alltid hängig dagen efter även om jag bara druckit typ 2 glas.

Överlag , en toppen nyårsafton !! :)

Idag ska William till sin pappsi , tusan , blir det en sån lång helg utan min lilla hjärte gos igen ..
Känns inge roligt alls eftersom han var hos mina föräldrar på nyår o så ska jag lämna bort honom nu igen ..
Men men så är det , får ta igen allt med mega gos på Söndag när hjärtat kommer hem igen ..
Så får la se va som hittas på ikväll sen när jag lämnat honom o man landat igen..

Maria Fyllde igår , Grattis i efterskott gummsi !
Och idag fyller hennes man lilla Adam
Grattis på fördelsedagen mr Adam !

Ingen trevlig väckning tusan idag inte !!
Men så kan det vara .. ..

Nuuu kööööööööör vi , 2009 is here :)
Tjohejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0