Äntligen Måndag <3


Nu är det äntligen Måndag och om några timmar är älsk hemma igen och ska få se vad jag ändrat här hemma :)
Hoppas han blir nöjd nu bara .. hahaha ..

Nu kan han inte kolla internet så vitt jag vet så ni kan ju få se innan honom :)
(Snäll man är och visar alla andra först )



Före





Efter :)

Jag är hel nöjd i allafall , köket blev som ett annat rum liksom ..
Så skönt ..
Och egentligen så är det nog min fösta riktiga möbel jag flyttar in här tusan ..
Martin hade ju redan allt så mina saker står så fint där dom står .. Varjefall tills vi hittat ny lägenhet och så :)
Så vad tror ni om hans reaktion nu då ? Hahaha

Nu ska jag snart ta tag i den där tvätten , under om det finns nån som tvättar oftare än jag tusan ..
Tur att maskinerna går rätt snabbt ändå och att det typ aldrig är någon som tvättar i vår tvättstuga ..
Sen får man väl se vad vädret tillåter också , håller det sig från regn blir det fotbollsspel och lek i lekparken innan Martin kommer hem också , efter det är det mega myspys som står på schemat :D <3

Ha en fin fin dag allihoppa

XoXo  Tezza

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefiiint blev det!! Vilken skillnad!! pusss hjärtat

2009-07-27 @ 14:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0