Äntligen sol :D (aa inlägg idag igen :D )


Regn regn reg har det varit dag ut och dag in , om inte regn så har det varit mörka moln till tusen ..
Men idag vaknade jag upp till klarblå himmel och solen sken vackrare än någonsin :D

Så då var man ju bara tvungen att vara ute och njuta , hade lite tvätt kvar sen igår , det var två maskiner som skulle torka och en som skulle tvättas o sen torka ( nödvändig info ) men till saken , det tog mig typ 5 timmar , om inte 6 :D
Var ju tvungen att vara i lekparken , vara ute o äta glass och aa ni vet när man har ett litet barn ..

Så det var det jag och William fördrev dagen med fram tills eftermiddagen , hem , göra klart sista tvätten , disken och små plocka , f*n resten får vänta tills i morgon för då ska det tydligen vara dåligt väder ..

Lärde mig idag att det finns tusan 3 skräddare här bara i mitt område där jag bor , haha , hade noll koll på att man kunde lämna in sina kläder så där o dom var lagde på 30 min liksom :D ( Martin som skulle ha en tröja lagad )
Man lär sig nått nytt varje dag ;P

Sen kvällen har vi spenderat hemma hos Martins föräldrar ..

Miguel var också med , jätte skojs , så han och William fick leka loss , det var grillning , god mat och massa prat ..
Så underbart gulliga som dom är så kom dom helt plötsligt ut med en bricka med champange på :)
Dom ville skåla för våran förlovning <3

Ingen visste ju om att vi skulle göra det , plus att dom var utomlands den dagen och några dagar efteråt ..
Jag tycker det var gullulligt av dom tusan ...
En kanon toppen kväll i allafall , och man tackar o bugar för den !

Nu är vi hemma i vår egna lugna vrå , Martin styr o fixar lite här sen blir det bara massa myspys <3

Gaaahhh trött o seg i hjärnan så orkar inte tänka på mer att skriva nu , men fått med dagen i korthet i allafall ..
Så natti natt allihoppa ..

Tjofljöt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0