Inge vidare inlägg idag :)




Nej visst vettni , idag har jag bara hittils städat här hemma , gått med hunden och självklart lekt lite i parken med min lilla son ..

Men nu ska vi snart iväg och möta Niklas & Hanna och naturligtvis deras lilla Melwin , sen blir det färd ut till mina föräldrar för att umgås lite med familjen och ringa lite samtal i morgon på morgonen..
Får passa på nu när Martin ändå inte kommer vara hemma så mycke i dag ..

Så uppdatering därifrån får ni i morgon .. ..

Ser ut som regnet kommer falla här utanför snart , men inom mig skiner solen starkt oavsett väderlek utamför våra fönster ..

Ha en underbara dag alla , fast det nog kommer droppa lite vatten på er , ni som bor i detta län i allafall :)



Hihi stenhårda  ;P :)

xo / Tezza




Kommentarer
Postat av: Sanna

cooolingar :D

2009-07-04 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0