Lång tid sen igen :) Förlovad <3


Ja , jag verkar inte varken finna tid eller ork just nu till att skriva tusan , men så kan det la vara ibland ..
Det där lät ju nästan som jag är lite depp , ABSOLUT INTE , snarare tvärt  om <3

Men ska la skriva ihop ett par rader nu i allafall då :)

Nr 1 !!!
Nu för tiden är man ju en förlovad tjej <3 and i love love love it !
10/7-09 Våran underbara dag ..

Juppsi jupps , han gör mig tusan till världens lyckligaste , många par växer isär , men vi bara fortsätter att växa ihop , kan ju inte  bli bättre liksom ..  Älskar dig Martin
Lyckan är på topp <3



<3


 
De bästa <3

Sen då ?

Haft ett underbart dygn med Kärringa och hennes Markus , kolmården och sen mina föräldrars sommarstuga var resmålen ..
Det var lite små regnigt men det finns ju som sagt var inga dåliga väder bara dåliga kläder , vilket jag och Hanna hade men inte barnen i allafall , dom var rustade för regnet , men även fast det föll lite droppar så hade vi det toppen i våran vandring i parken bland alla djuren ..
Sen blev det safariparken , tillhör ju Kolmården men där får man ju åka runt i sin bil , och snacka om att man kom nära djuren ! Vi stötte först på älgar och tyckte det var as cool att vara så nära dom , men sen när även björnar , giraffer, lejon och aa alla andra djur var sjukt närar så blev vi ju helt mållösa .
Helt ärligt så var jag och Hanna mer uppspelta än våra små barn :D haha , sånna är vi ..
Sen var det hem till stugan , och naturligtvis hade vindrutetorkaren på bilen gått sönder mitt i regnet , och vi stannade tusan på 3 mackar innan vi fick tag i en skiffnyckel . (tror jag det var vi sökte) .. Är det inte nått dom borde ha på varje mack ?! :S Och naturligtvis när Hanna hade lagat klar så slutade regnet falla ..
Sen myspys i stugan , lite mat , chips o mys sen somnade alla på studs ..
Hade myspys sen dagen därpå också , hoppade i bäcken med barnen , åkte in till nätt ställe där dom hade lite djur , utsikt över vattnet och glass :)
Men sen ble det hemfärd , och det var fruktansvärt skönt att komma hem , kasta sig i soffan , myspysa med Martin & William o sen somna in i vår säng tusan ..
Men tackar Hanna och Markus ännu en gång för ett underbart sällskap , det finns inga som er 2 .. Love ya !
(Lyckas ej få in bilderna på datorn tusan så får bli en annan gång eller nått )

Gud , nu tappade jag allt jag hade att skriva om :)
Eehhmmm ..

Tar väl helgen som var då ..
Då var William hos sin pappsi , så jag och Martin drog iväg med några till en stuga , och några hade husvagn , badade , tusan så jag hoppade hopptorn med Sara , öjöj , skojs var det :)
Umgicks massor , massa myspys , lite partey och aa ni vet allt för en lyckad helg ..
Åkte vatten rutchkana också och det har ju Martin inte slutat tjatat om hur roligt han tyckte det var ..
Jag tänkte ju inte så långt där inte , badade i min klänning , men vad faen skulle jag ha på mig sen då resten av kvällen liksom ?! Martins t-shirt fick göras om till en kjol , hade ju leggins också så det blev så bra så :)
AaAa måste tacka alla för en kanon helg tusan , helt underbart att komma bort och mega trevligt sällskap hela helgen <3

Idag har jag och William inne dag ..
Var ute en snabbis förut , men då började det regna på studs , (och slutar det tåkiga vädret så ändras ju planerna och vi är först ut i parken  ..)
Så tvätt och städ står la på schemat för dagen , sen krypa ihop och myspysa massor ikväll ..

Försöker komma på nått nytt roligt att göra med William i helgen .. hmmmm ..
Nått förslag någon?

Nej dags att dra sig ner till tvättstugan igen ..
Ha det fin fint alla ..

XoXo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis =)

2009-07-21 @ 17:34:16
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Tezza

Tackar :)

2009-07-22 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0