Myskväll med Sara och lek&buslandet röj :)


Gårdagen spenderade jag och William ute i lekparken med stoj o bus , min bror Niklas och hans lilla Melwin kom förbi en sväng och sa hej , det var mega nice :) Han och William grävde värsta hålet som en annan fick sitta och ösa igen sen , annars hade ju någon unge försvunnit där i tusan ..

Sen på kvällen så cyklade vi upp på stan och mötte miss Sara ..
William tycker ju så otroligt bra om henne och det är ju verkligen jätte skojs .. Man har ju en unge som säger verkligen vad han tänker och tycker liksom :)
Vi gick ut och satte och på en filt här ute på gården och hade myspys tills kylan började komma ..
Mummsigt glas vin massssssa snack och myspys här hemma resten kvällen ..




Sara :)




William överlycklig för att han tog sig upp helt själv för första gången <3



Höll ju på o dö när jag var ute med Diesel o kommer tillbaka hem , kommer runt hörnet och där står det tusan 20-30 pers och bråkar mitt utanför vår port
.. Gaaahhh ! Hur skulle jag komma in liksom ?! Men var ju bara att gå och dom undrade la vem jag var men in kom man hel och hållen i allafall :)


Lek&Buslandet



Snälla de där 3 grabbsen är  tusan , atttaaack på mig jaaa visst .. ..




Mitt lilla hjärta och hans morbror ..



Haha pojkarna blir små barn igen :)




William bombar ner dom i bollhavet :)



Inte så att Morbror också tycker det är skojs att skjuta bollar ? ;P ( Mer kasta kanske )




Bilden får tala för sig själv :P



Tre steg upp och fyra tillbaka , men envis och gav sig då inte i första tagen :P

AaAa när morbror Mathias , Rickard och Nutte hade vaknat till liv så kom dom och hämtade mig och William för att åka till Lek&Buslandet ..
Först skulle Mathias och Rickard ta William dit själva men det vågade dom inte sen , så jag fick glatt följa med , och Nutte han kom med han också ..
Grabbarna hade väl någon baktanke med det hela , kolla in heta singel mammor ;P Hahaha , men det blev inte så mycke med det inte ..
For runt som tokar där ett tag och var o en fick jaga efter William i omgångar ..
Men hade en kanon dag och var jätte skojs att det verkligen blev av ..
Therese och William tackar o bugar :D
(Bilderna får ni som tack för dagen ;P )

Sen åkte jag och William upp på stan och käkade lite , gick o kollade på lite saker här till hemmet sen blev det hemfärd och utgång med Diesel ..
Nu ska jag sätta William i ett bad , sen blir det la lite mys framför en film och sen kommer Sara och umgås med mig ikväll igen :)

Skönt att det händer saker och man har lite sällskap för saknar ihjäl mig efter Martin tusan :,(
Dags att komma hem nu ! ;P



Detta är Kärlek ! <3



Nej ta tag i allt som sak göras innan miss Sara kommer ..
Vill ha nån med bil som kan köra mig på ett hemligt uppdrag juueee ..
Vågar ej skriva här än för ska ju bli en överaskning tusan :)

Ha det finast
XoXo / Tezza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0