Räddare i nöden :)


Här har man suttit och kollat runt lite på internet och hittade en sak jag verkligen ville ha ..
Tänkte vore ju jätte skojs att överraska Martin med det också när han kommer hem i morgon , men det var ju lättare sagt än gjort ..
Var ju tvungen att ha någon med lite större bil eller med drag på bilen för att hämta hem det , och det visade sig vara nästintill omöjligt tusan ..
Efter ett massa strul och en massa ringande och smsande så kom jag på att miss Tanja hade la drag på sin bil , mycke riktigt .. Men hon vågade inte köra släpkärra , aaaahhhaaa , tillbaka till att hitta chafför då :)
Men så ringde hon upp och sa att eftersom det bara behövdes en så liten kärra så kanske hon kunde ge sig på ett försök , eller låna en bil av hennes vän som det säkert fick plats i ..
Så efter mycke om och men , så var fick vi hem mitt inköp :)

Vågar ej säga vad det är än eftersom Martin är ju inte dum och vet att en förändring väntar honom här hemma så han går ju säkert in och läser här :) haha .. Ful får man vara men inte dum som mamma brukar säga ..

Sara kom och var barnvakt åt William
en liten sväng när vi bara var iväg på vår tur ..
Sen blev det greja i ordning här hemma , och jag tror aldrig jag skrattat så mycke som vi gjorde när vi skulle upp med en sak i förådet , herre gud :)

Tusen tack girls , ni var verkligen räddare i nöden och jag är helt mega nöjd här nu :D
Och ni andra får se o läsa i morgon :D

William fick en film av Sara också
, Björnbröder , det gick tusan knappt att prata med honom när han kollade på den , vägrade släppa ögonen från tv:n , så söt mitt lilla hjärtegull <3



Helt inne i filmen :D

Nu har Sara åkte hem , William ligger i sängen och jag ska nog ta ett bad och bara njuta :)
Fixa lite snabbt här hemma innan också ..
Så mycke skönare att vakna upp när allt är helt rent och snyggt när man går upp på morgonen ..

JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG TILLS I MORGON !
Då är äntligen min Kärlek hemma <3

Nej ni gott folk , god natt på er tusan ;P

Tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0