Se där , inlägg idag också :P


Ja visst , nu kom mitt inlägg idag också som jag lovade :)
Måste bara börja med att säga att det är så himla kul att så många fortfarande läser min blogg fast jag varit så himla seg på att skriva till och från ..

Igår då , då började vi med att gå till Hanna & Niklas för att sen gå upp på stan , Niklas inhandlade ett par jeans o sen blev det en liiiten mössa till Melwin och en keps till William , eftersom jag är bäst i världen på att hålla ordning på sånna där så behövdes ännu en ny :)
Sen blev det att kasta sig på bussen och sen ut till mina föräldrar för att umgås ..

Massa mys , lek , stoj umgås och en olidlig värme med en massa mygg när vi skulle sova ..
Trodde jag skulle bli galen tusan , kollade på film efter film men lyckades aldrig somna in så där ordentligt , så nu är det skönt att vara hemma igen och se fram emot en hel natts sömn utan en miljon myggor i allafall ..

Massa att skriva om , mys som sagt var o allt lek , så tar till bilderna som hjälp igen :)



William & Melwin .. Han är en så stolt kusin <3



Han lärde sig hur maskinen funkar så nu får man hålla honom från träningsrumet .. .



Spelar fotboll på kvällen med innebandyhjälm :)



Williams lilla mormor tyckte hon behövde ha hjälmen om hon skulle spela med William och Niklas :)




Trädgårdsmästaren <3



Mammsen Hanna & Melwin har myspys



Gullis kusin ..
( aa jag skriver k usin fast det är Williams kusin o inte min .. )




Naturligtvis hade jag MASSA gos också :)



Kusin & morfar ( hans farfar fast Williams morfar ;P haha )



Börjar morgonen med att blåsa såpbubblor :)



Sen hade jag & William vatten krig , här står han och lurar :)



Nedskjuten av mammsen ;P



Så vaknade morbror Niklas till liv , då blev det fart :)



Ute och åker , lilla hjälmen måste vara på när man kör så fort som han gör ;P



Gullungarna nr 1 <3


Men nu är vi hemma i vår lugna lilla vrå igen , William sitter och kollar film , Martin och Brånn gav sig nyss iväg , och jag ska kasta mig in i duschen sen bara ha myspys med William till tusen och svulla chips ..
Kommer ju somna hur tidigt som hellst ikväll efter en natts mega dålig sömn .. ..

Ha en toppen fin sommarkväll allihoppa ..

Tjolahopp / Tezza




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0