Snart är det dags för Williams pappsi helg .. ..




<3
Kommer sakna ihjäl mig .. ..


AaA snart ska han iväg , om några timmar , känns sjukt länge sen han var borta en hel helg , vi har ju varannan och han hade inte den sista helgen han skulle ha så nu har ju skrutten varit här hemma länge , så kommer kännas som han är borta hur länge som hellst nu ju , usch o fy !

Men han får ju säkert en jätte rolig helg och är ju skojs för honom att få träffa sin pappa lite nu igen .. ..

Själv ska man tvätta nu här hemma , sen när jag lämnat William blir det till att städa undan lite också ..
Sen blir det bara massa umgås och myspys ikväll <3
I morgon fyller ju bror Niklas 18 år , så då ska man ut till mina föräldrar och fira honom , sen har man lovat att vi ska sitta här och dricka lite innan man går ut och tar någon öl .. Andra bror Mathias ska naturligtvis också med , och folket :)
Men mer om det får ni höra på Söndag .. ..

Har varit ute nu på morgonen och spelat fotboll , kollat på vattnet och lekt loss , båda vaknade med värsta energin idag tusan :)
Typ det första William sa var , - Mamma vill du spela fotboll idag eller åka till stranden , du får välja :D hahahaha

Nej men aaaaa
Kommer vara en lugn o skön Fredag , vilket jag verkligen behöver , och så kommer lilla Emma förbi på besök ikväll med hennes lilla hundvalp , blir gosmos ..

Har la inte så mycke mer att säga er idag inte , får hoppas på bättre lycka en annan dag ..

xoxo / Tezza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0