Underbar utedag med de bästa <3


AaAaa ska la börja med att berätta att Martin gilla det vårt ny stylade kök :) *pphhuuu* ;P hihihi

Idag var vi alla nåååågot seg startade tusan , William badade och ville bara ligga o kolla film , jag o Martin var hel döda vi också .. Men sen fick vi tusan ta oss i kragen och gå ut , menar solen skiner ju för en gångs skull ..



Mitt lilla hjärtegull <3



Förstår inte hur han får så mycke sand överallt ;P



AaAaa säger bara , telefon nörd !



Lik sin mamma ? ;)



Sen blev det fotbolls spel för hela slanten .. ..



Gaah ! Utan telefon ?! ;) <3



Mina fotbolls killar <3



Nej men en till , bara för att visa hur fast han varit idag ;)


Såå , ett ex antal timmar blev det ute i allafall , efter all lek och stoj tog vi en promenad med Diesel , då skulle man haft kameran framme tusan , han skulle ner i svartån och ta en pinne , gissa om hunden stod på huvudet *asg*
Aaaa förbannat roligt såg det ut , och innan vi gick hem så fick vi se en favorit i repris :D hahaha ..
Sen fick Martin glatt duscha Diesel när vi kom hem , tvi och tusan så svartåvattnet luktar .. Bläää ...

Nu ligger William till sängs och kollar film efter lite kvällsmat , han kommer ju bergis ha tvär slocknat vilken sekund som hellst , ligger här och ropar efter Martin , för han lås nyss brevid honom men gick ut för att köpa mat till oss ..
Mumms snitzel klyft potatis och sås står på kvälls mats schemat :)
Så jag ska la ta och krypa ner breve William nu och myspysa lite tills min mat kommer ..
Sen massa myspys och sova sött tidigt för vår del också , som sagt var sega hela högen här idag ..

SAKNAR MIN KÄRRINGA ! <3
Tycker dom kan få sin flytt klar nu  och grejor så vi kan umgås lite tusan , men efter helgen så , då ska jag tvinga hit henne och Markus , om jag så ska behöva åka och kidnappa dom ;P hihi

Nej tjoflöjt på er allihoppa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0