Varmt Varmt varmt


Herre jösses så varmt det är , man vill ju typ bara ligga vid sjön hela tiden så man kan hoppa i och svalka sig tusan ..
Har ju spenderat de sista dagarna där nu och det har varit så skönt så skönt ..

William bara älskart , han sitter nere i vattnet typ hela tiden , man får locka upp honom med glass och att spela fotboll så han kommer upp och är torr ett tag och ur solen liksom ..



Mitt lilla blötdjur och hans pippisar :P


Men man ska tusna inte klaga på värmen , är ju helt underbart att våran sommar äntligen är här , och det med råga vill jag lova ..
Men skulle ju kunna vara liiiite svalare på nätterna i allafall så vi här hemma kunde få sova lite , varmaste lägenheten jag varit med om .. ..

Ja idag har man som sagt var legat vid vattnet en stund , sen hem för att tvätta och städa , eller mestadels för att man skulle lämna iväg hunden en sväng men så blev det ju inte , så då satte man fart med allt det andra i stället och är ju skönt att få det gjort även fast det är dyng varmt som sagt ..

Sprang in i en person eller aa två fast en liten människa liksom , så aa en person när vi var på väg för att bada , det var nice men kändes så skumt , och det sjuka är att allt försvann utan någon anledning alls egentligen , funderar ofta på varför kontakten bara avtog helt liksom ..
Jätte tråkigt tycker jag att det är i allafall , eftersom ingen utav oss gjort nått så det skulle kunna finnas en anledning för det , men så kanske livets gång är , vissa kommer och går medans andra verkligen består ..
Men en snyft för det i allafall .. ..

Sen undrar jag hur tusan min lilla William orkar hålla igång som han gör fast värmen är på topp ?
Jag vill också ha hans energi ..

Nej nu ska jag laga mat här och sen tvätta och städa klart , sen blir det till att bara myspysa för hela slanten ..


VILL HA TILLBAKA MITT VARMVATTEN NU !

Tjoflöjt allihoppa

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Om du pratar med min sambo, så tar jag ett snack med naturen, :P hahaha, jaaa vi måste åka till hästhagen någon dag, och självklart spela boll, kanske t.om o mata fåglarna, tror du han vågar det? :P

2009-06-30 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0