Ja ja , jag är sego på att skriva ibland :P


Nu var det ett tag sen man skrev igen ..

William mår som en prins
och man märker ingen längre på honom från när han var hos läkaren ..
Så skönt så skönt att han repade sig så snabbt , mega stark liten kille det där tusan ..

I helgen var det pappsi helg för honom ..
Saknade honom som tusan .. Usch , hatar när man är ifrån honom så många dagar tusan .. ..
Men han hade haft det så bra så och det vet jag ju att han har varje gång :)

I fredags
var det bara lugn , gick över till Mp en sväng men annars var det bara soffan o mumms vin som gällde för kvällen .

Sen på Lördagen kom maah Kärringa till stan ..
Vi gick på Marieberg en sväng och skorna jag hittade var sjukt snygga tusan ..
Helt dunder mega kär är jag , och på fredag ska dom komma i mina ägor .. AaA ni fattar inte , tänker på dom dag som natt :P Får la lägga upp en bild så alla får njuta på Fredag .. Countdown : 3 Dagar
Sen tog vi fram vinet , stylade till oss lite och begav oss ut i Örebro natten :P
Vi hamnade konstigt nog på Stället , aaa det var ju sjuk länge sen man var där , men så är dte när folk inte kommer in överallt i stan .. haha .. Men det aa , först var det tusan lite segt helt ärligt , men sen blev det rätt nice faktist , några snygga moves på dansgolvet , lite dricka i kroppen och aa vissa var ju fullare än andra , och blev till och med utslängda , men sen bar det av hemåt igen , kärringa hade dansat sina små fötter så trötta så skorna åkte av , kan ju inte varit nice att gå typ barfota i den blöta och kalla natten , men hem kom vi ju i allafall ..
Där mötte bror upp oss igen , han hade varit ute på äventyr den där igen , men stod bara och log när vi kom fram..
Jag var ju tvungen att bli arg en skvätt , men gick över ganska fort igen ..
Upp snacka massa skit , ännu mer mummsigt vin och fram med spelet  :D Moohahaha



Utmaningen i spelet var att dricka ett glas vatten med  3 tesk kanel i , ser inte så uppskattat ut :P



Utmaningen var att ta av sig byxorna och gå runt bordet med dom på axeln , han ser ju helt ansträngd ut över att bara få av dom :P  Sliten bror .. .. Tänkte ta en när utmaningen utförs men då får jag la stryk :P


Sol , sol , sol och värme :)
Är möjligtvis våren verkligen på väg nu ? Läste precis att det skulle bli ännu varmare till helgen .. Kan inte säga annat än - Helt totalt mega UNDERBART !
Varit ute i lekparken och lekt loss idag , varm o sol som sagt men dock så var ju typ alla lekparkar halvt fyllda med vatten .. Så blev lite plaska runt sen hem med en genomblöt och smutsig liten snutt ..
Men skojs hade han ju i allafall och det är ju huvudsaken :)



Har nog världens flummigaste lilla unge när man tar fram kameran :)




Vet ej riktigt vad vi försöker lyckas med  här ..



Mongo bilder på Diesel som William tog :) Den första ser han ju ut som en tjockis valp på o den andra som han är aa jag vet ej vad , en smal korsning på en varg ? :P



En riktig bild på vovvas , så ni inte tror att han är så där ful liksom 
...




William står här och härjar om att jag måste visa den här bilden på han och hans tågbana vi byggde idag osså :) Inte nog med att han ska vara med på flest bilder på bloggen , nu ska han börja bestämma över den osså :P


Nu ska jag la ta tag i kvällsmats ordnandet och sätta mitt lilla hjärtegull i ett bad , sen var det dags för sängen för lilla honom tusan och min tv kväll som börjar kl 20.00 :D

 
Så ska det bli intressant att höra vad saken gällde denna gång då .. Att dom inte ger sig :P

Och för tusan GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LISA GUMMSAN !! Hoppas du haft en toppen dag ..
Även MR RALLE , happy birthday too you too :P

Nej dags för alla syslor igen ....

Miss ya !

Tjoflöjt !!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe tack gumman =D Jo jag hade en toppen dag! Fick pengar till min tatuering som jag ska göra så nu slipper jag betala själv =D Vi måste ses nån dag nu! Pusssar

2009-03-17 @ 20:50:37
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0