Mys Fredag


Inne dag med jordens huvudvärk idag tusan , inte så mys det då kanske :P
Känns som huvudet ska sprängas tusan , kan varken ligga ner eller luta huvudet .. INTE NICE !

Stackars William har lite feber också och han måste ju verkligen bli frisk innan Tisdag då han ska sövas ner tusan , annars kan dom ju inte göra det , får vi boka ny tid o vänta ännu längre , hell no , så nu gör man allt för att få honom frisk.
Glass , inne mys , alvedon och sova tidigt , fick lite nyttigt te osså ..
Har ni några andra tips tusan så säg till !


Tvättade klart det sist idag , annars har jag typ bara lagat mat , skönt med en inne dag och bara lata sig lite tusan ..

Gick iväg till affären o köpte lite gott bara med vovvas o William , skönt med lite frisk luft , men så träffade man på halva örebro på den korta sträckan kändes det som ..
William är ju inte så van med att se folk ha tattoos i ansiktet , visst han har ju sett nån så där , så en kille vi mötte som kom med Carro hade massor i ansiktet , William kollar på Carro o frågar - Vad har han gjort i ansiktet - :) söt han ..
Men tur att han tar för dig o frågar i allafall .. Som sagt var , är ju inte nått alla små är vana att se , han har ju sett närvissa har nått litet så där i ansiktet men aa ..
Fick jag försöka förklara lite snyggt att det var ju samma sak som mamma har fast i sidan , foten o handlederna :)
Hoppas han inte tog illa upp bara , men verkade ju absolut inte så , skrattade lite o snackade vidare .. ... :D

Sen har vi haft mys stund i soffan o ätit gott jag o mitt lilla hjärte gull .. Myyyyysss pyyyss tusan ..
Nu sover han sött o jag sitter här o glor runt ..

Pratade nyss med min Kärringa i telefonen ..
Hmmmmmmmm
Vet ej hur mycket jag ska eller bör yttra mig om allt ..
Men ännu en gång , när ska folk sluta kasta sten när dom sitter i glashus och när fan ska folk lära sig leva inom sin egna regelram , fatta vad man har i sitt liv , värdera det och inte bete sig o kasta allt åt helvete ?!
Nu menar jag inte att allt är kastat åt helvete , absolut inte .. Det finns det bara två som kan avgöra ..
Men aaa , jag hittar inte ord , blir så förbannat trött på hur folk kan bete sig och det verkar som vissa vägrar växa upp och ta ansvar för sitt liv ... Visst blir jag ännu mer irriterad nu pga att det är min Kärringa wtf men aaaa ...
Hon är ju min lilla Hanna liksom , den som alltid funnits där o alltid kommer göra det oavsett tid och rum o hon vet att jag alltid gör det samma för henne .. Kan gå lång tid mellan våra möten med det spelar liksom ingen roll , för är det nått , dåligt som bra så är vi bara ett telefon samtal i från varandra i kan dela med oss av allt ..
Me love :)  
Två riktiga irritationsobjekt på två dagar , inte bra för mitt ajaj huvud faen ..
Satte mig o gallrade lite vänner på facebook förut  , innan skit sidan la ner igen tusan ...

Sluta med alla lögner o drama nu folket för tusan .. .. Men lever bara ett lev ( som vi minns i allafall .. haha ) så varför inte göra det till ett så  bra liv som möjligt med massa stoj o skoj istället för massa drama , ilska o irritation ...   ;)
Och lära sig att döma folk för deras personlighet o inte andras i dess omgivning skulle man nog osså må bra av ibland ..
Jag är absolut ingen guda dotter själv det säger jag ej , lättast att se sina egna problem i andra , men jag har ju lärt mig mycke utav mina fel o brister o gjort ett förbannat bra jobb med att räta till dom ;):P hihihi

Tillbaka till facebook , blir ju helt galen när man inte kommer in där , blir ju typ beroende av den där sidan , inte bra ..
Menar kommer jag till en dator , vad är det första man måste kolla , jo Fb  , alltså typ minst 3-4 gånger om dagen för att det ska kännas bra liksom .. Bra skum är man :)

Nu fick jag värsta idén här från en vän , ett jätte varmt bad , ett glas vin och en bok :)
Toppen kväll ju ..
Boken var la min idé och jag böt ut ölen mot ett glas vin , men vad tusan liksom :)
Eller så håller man sig till sin Cola o sätter sig i soffan .. ..

Beslutsångest ..

Nej badet får det bli ...
Hoppas alla har en toppen fredags kväll nu ..

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0