Nu tog man sig orken :P


Ja man har ju som sagt var åter igen varit dålig på att skriva här ...
Mycke har hänt , men samtidigt inte ..
Lika oklar som vanligt :P

Ja , jag såg att jag nämnt det där om min mobil i allafall , lyckad man är då , oki jag är klantig med mina telefoner , skulle nog kunna skriva en bok om hur man inte ska behandla sina telefoner för att ha dom kvar och dom ska fungera ..
Stula , lagt på biltak o åkt , tappat i ett cola glas , kastat i backen , badat med den och nu tvättat i tvättmaskinen , det är ju bara en del utav allt .. Kan ej ens försöka minnas hur många telefoner jag haft tusan ..

Ja i allafall , letade ihjäl mig efter min telefon , var typ arg för vad faen , den kan ju inte bara försvinna , William har ju gömnt den förr , men det har han ju slutat med liksom .. ..
Så sur som man var , så gick man ner för att plocka ur tvätten ur maskinen och vad är det som ligger där inne , aaaaaaa min lilla mobil tusan ...
Hade ju värsta bilder , o filmklipp på folk så man hade ju kunnat haft utpressning eller nått i ett halv år tusan ..
Med de inblandade är la glada nu och över att den inte blev stulen eller borttappad så nån annan såg flummiga danser på bordet i stövlar till skum musik , mongo bilder o aaaa :) Alltid kul att vara framme när folk börjar bli fulla :P

Hanna aka Kärringa var här i helgen , mega skojs som alltid , oavsett var vi hamna så blir det alltid det alltid lyckat ..
Biljard spel , vin o cider , massssa snack o konstiga sammanträffanden bestod Lördags kvällen av ..
Trevlighetfaktor - Mega hög :D

- Konsigaste frågan nu : Är det samma personnummer som sist ? .. Inte långt man tänker då :P

Sen har det varit en rent av flum vecka för mig , har varit så fummlig så aaa , tappat grejor , slagit i mig , halkat and so on .. Som idag lyckades jag riva ner lampan i tvättstugan , eller aa ni vet det där skyddet liksom som är utanför ljusrören , lyckades slå i den vassa kanten på 3 ställen  och hade man ej haft William där nere hade man nog dragit en riktigt ramsa , men nu blev det typ .. aj aj aj aaaaaaaaaaaaaaaaajjjjj i stället :D

Längtade ihjäl mig efter William hela helgen , så när han kom hem i Södags var det mega mys .. Pussigullull ..
Men där fick man sen , fy tusan en sånt trottsis , o ett himmla tjat om hulken o att hulken faktist slås så då får han också göra det tycker han .. Inte för jag vet vart han fått dte ifrån men aaaaaaa galen blir man , men tror han fattat att hulken är dum nu i allafall , efter ett ex antal smällar på mig tusan ..
Och öronen tror jag han har tappat bort någonstans inte hört ett ord av vad jag sagt sen i måndags tusan ..
Men ska inte bara klaga tusan för jag hat världens underbaraste lilla unge , som mitt förra inlägg här , o sen är det ju som vanligt masssssa kramar o älskar dig hit o älskar dig dit , pussas o bara myssssas ...
Så alllllllt det goda överväger ju mega självklart det onda men visst faen måste man få klaga lite liksom :D

Idag kom Hanna , hennes lilla Markus , deras lilla lilla bebis vovvas och Linnéa förbi på ett snabb besök .. Så skojs så att äntligen få se den lilla lilla vovven , vists hon har ju typ haft den i 2 veckor , men känns som en evighet :)
Och det var ju verkligen en lite hund tusan , o frusen ... hihi ..
William ville inte gå hem utan Markus o bebis vovven sen när dom skulle åka :) Så nu har jag gjort en uppbokning på att vara Barn o humdvakt snart tusan ...Mysso ...


Sen har jag ännu en gång upptäckt att i de lugnaste vattnen simmar de fulaste fiskarna ..
Så otroligt trött på att upptäcka hur man klarar av att bete sig mot andra människor , och att måla upp sig själv på en sån vacker tavla så sen rasa allt själv genom att bete sig illa .. I say no more !

Men sen även fått massssa lycka i kroppen tusan :)
Livet är väldans bra just nu om jag får säga det själv ..
Klart att det kan ju o kommer bli ännu bättre , i know it , men aaa , kan bara le ..


Läser en text om och om igen för kan ej få nog av den tusan .. ..
Tycka om faktor - Dunder hög

I adore u - måste ju tilläggas igen tusan .. ..


AaAAa som sagt , dessa dagar har bestått av att jag varit fummlig , massa mys , stoj , skratt , lycka , en stud av ledsamhet , en massa vara ute , promenader aaa massa bra tusan .. ..

Nu ska jag ta mitt ass mot soffan och kolla lite tv ...
Tycker tusan inte om denna ensamhet .. hmm ..

Ja ja
harre gött nu :P 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0