Städeri städera .. ..


Städa och tvätta stod på mitt lilla schema idag :)
Det är sånt mammor gör säger William , och lagar mat ..
Konstigt det där , så fort nåns mamma är borta så säger han , - Hon lagar mat - Hon tvättar :)
Bra syn han har min son .. hahaha ...

Klarade av att tvätta idag utan att nått som ej skulle vara i maskinen följde med , hehe , så telefon är hel än .. *Duktig*

Igår var vi ute hos mina föräldrar , ens föräldrars mat är ju alltid bäst så är ju så skönt att komma ut dit o bara svulla loss :P haha
Sen inte nog med det så hade dom värsta gottis suget , och då skyller dom på att jag och William är där så då måste det ju mysas med nått gott :)
Pappa o jag åkte ner till affären o köpte massa gott , Williams ögon var jätte stora sen och han bara väntade på att det skulle bli lite senare och att vi hade ätit mat och så innan ..
Men som vanligt med min lilla son så var det bananerna som lockade mest , och glass förstås , det är ju aldrig fel ..
Skönt att ha ett barn som älskar frukt och grönt tusan ..

I lördags togs det bara lugnt , mys framför tv:n med chips och ett glas vin ..
Var ju för en gångs skull massa filmer som gick på tv:n och en o annan gick ju faktist att se också :)
Skulle lyckas få igång vattenpipan också .. hahaha  .. AaAaa mer lyckade gånger har man ju stött på ..
Höll på bra länge med det blöta kolen som fick torka och sen tog det massa tid innan den hade bra glöd ..
När vi väl fick igång den så hade man ju typ tappat suget ..
Är ju bra söta vi alltså :)

Herre gud så mycke man haft svull nu tusan förresten , hhrrmm , massa dagar i rad känns det som .
Skärpning nu kvinna !! :P

I morgon blir det upp tidigt tidigt och iväg till Karlskoga och William ska sövas ner , äntligen ska han få ordning på sin lilla mun ..
Men jag är så nervös så jag vet ej vad , men gör allt för att skoja till det och verka cool lugn när vi pratar om det tusan ..
Kommer nog inte sovas så gott i natt och i morgon när han blir sövd så kommer nog tårarna vara bra nära ..
Inge skojs alls tusna ...
Men som sagt , ett måste för min lilla skrutts skull jue :)

Nej nu är det snart dags för en dusch , mys framför tv:n , kanske en kopp te också *mummsigt värre*

Hejhopp :)


Kommentarer
Postat av: sanna

vad e d me munnen?

2009-03-09 @ 21:18:40
Postat av: Hanna

Naaw just det är ju imorrn det är dags för lilleman! Det kommer att gå kanon ska du se hjärtat!! Hörs imorrn!! Love ýa!! Miss ya!! AA allt på en gång men vi ses på lööööördag ;) Yeeees!! Pussss

2009-03-09 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0