Världens sötaste unge <3


Han ligger här inne i sängen o sover , vaknar till och ropar efter mamma ..
Jag går in och frågar lite tyst - Vad är det William ..
Då kramar han om mig och säger att han älskar mig , sen somnar han om på studs ..
:'( Värmer ju så mycke så jag vet ej vad ...
Världens underbaraste lilla liv det där ...




<3



Jaaa är ju typ 4 dagar sen jag skrev , massor har hänt och samtidigt har mycke stått stilla , men allt det orkar jag ej skriva om nu .. Ska krypa ner under täcket o kolla tv , så otroligt trött tusan ..
Mitt liv får ni höra om en annan dag :P
Var ju bara tvungen att skriva det där om William , blev ju tårögd tusan ...
AaAa

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0