Äntligen dator igen :D


AaAa herre gud vad man känner sig låst utan dator tusan ..
Har ju mitt blogg och Fb beroende tusan , o sen när man ej har nått att göra så sitter man ju och glor runt ..
Känns iofs som om det är full upp mest hela tiden nu , upp "tidigt" på morgonen . ( kl halv 8 ) och fixa oss , sen iväg till dagis , hem , laga mat , träna , gå långpromenad med hund eller cykla långt .. Tusan jag dör snart :)

AaAa mycke har hänt nu i alla fall , vet inte riktigt vad man ska nämna och inte och hur mycke som hinns med , full ös på lilla William här :)

Måste börja med att tacka Hanna aka kärringa för att hon är världens sötaste <3
Hade verkligen en toppen valborg tillsammans med henne , ända tills aaa ..
Det behöver vi ju inte gå in på , förtroenden blev svikna och ilskan blev ett faktum ..
Men det gäller ju dock inte henne , absolut inte , världens bästa ju liksom ..
Och tur att man har en så förstånende vän :)
Love ya .. ..

Sen var vi ju ute hos mina föräldrar hela helgen ..
Massa chill i solen , lyckades ju tusan bränna mig till och med , när händer det liksom ? Aldrig , inte utan fusk i allafall ;)
Niklas och hans Hanna var där ute oss , så massa umgås med dom i det vackra vädret ..

Sen har det som sagt varit , dagis dagis och dagis ..
Underbart att se att det gå så bra för William , visst är han inte den som tycker om när nån kommer o typ låtsas brottas med honom o blir lätt arg har jag märkt :) Men ligger la i släkten och det börjar ju gå mycke bättre ..
Har även börjar gå därifrån i typ 20 min nu , det är tusan jobbigare för mig än vad det är för honom , han blir lite ledsen först men så förklarar man läget , att mamma kommer tillbaka osv you know , så får man gå sen o han lekar fint vidare ..
Fast han är ju verkligen världens sötaste när man kommer tillbaka sen , har bara kastar allt han har i händerna och kommer springandes mot en , skriker - mamma mamma du är tillbaka , och ger en världens kram ..
My love <3


Jag har träningsvärk i armarna och ryggen så ja tror jag dör snart !!!!!!!

Nej gud nu måste jag laga mat till herrn här har han bestämt tydligen , han äter som en aa vet ej vad just nu , mat mat mat , fats det är ju bara bra , växer ju så det sjunger om det tusan ..

Har en saknad och en längtan  @->--

Tanken går ännu en gång till allt det vackra som fanns .. .. Igen ?


Nu ska det grejas här

Skriver la av mig mer i morgon ..

Love / Tezza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0