Efter en seg start blev det en toppen dag :)


Segstartad som man var tidigare idag så trodde jag tusan inte jag skulle få nått gjort idag , trodde det skulle bli en sån dag när man tog William till parken så man kunde sitta och njuta i solen , men icke sa nicke :)

Innan jag hämtade William på dagis hade jag fått fart och både städat , tränat och gått långpromenad i 120 km/h typ ..
Sen var det dags att hämta lilla hjärtat och som vanligt fick man världens undebaraste kram från en springande liten pojke så fort han såg mig <3
Han hade sagt på dagis idag när dom skulle äta att han minsan bara äter mammas pannkakor :D hahaha
Gullungen ..
Har märkt det att han börjat säga att haninte tycker om saker nu , är väl sånt han plockat upp där kanske av de andra barnen för tidigare har han ätit precis allt , förrutom oliver , men vilken människa gillar det egentligen :P hahaha ..

Hem och direkt ut och njuta av det vackra vädret som kom från ingenstans , helt underbart .. ..



Cykla lite i den underbara värmen <3



Ser ni kicken på den liksom :D



Måååååååål på mammsen :)




Lilla fuskaren håller i bollen .. ..



Så när vi var där ute och lekte kom Carro och Kornelea
Stora barn leka bäst tyckte Carro .. hihi .. så flummo :D




Lilla gummsan fick osså vara med :D


Upp i lägenhetenoch dags för lite mat ..
Jag skojar inte , måste varit nått allvarligt fel på potatisen idag , skar den i värsta små bitar eftersom jag gjorde potatismos , men ändå kokade dom i nästan en timme innan det var klart tusan , fick damp .. ..
Men gott som tusan vart det , hade ju mästerkocken William som hjälpte mig iofs :)


Sen begav vi oss ner till Carro för att mysa lite med hennes små hundbebisar , som inte är så små längre , dags för dom att flytta nu tusan , tiden går så himla fort .. ..




Står gullungarna och spanar .. ..



William helnöjd med två små bebisar i knät ..




Denna ville både jag och William ta med hem .. ..




Carro mongar sig och visar sin rätta sida maby ? :P


Massa leka och bus , prat på oss vuxna och sen en liten promenad med de stora vovvisarna så blev det hemgång ..
William var helt slut , duschade av honom , började med popcorn och när jag tittade ut i soffan så låg han redan och sov mitt lilla hjärtegull ..
Mycke idag så han var allt en utslagen hjälte .. ..

Själv ska man väll sitta här och glo runt lite nu tills desperata hemmafruar börjar , då är det dags att krypa ner i sängen breve William och mysa ner sig under täcket och kolla på det ..
Helt slut jag osså efter allt idag så kommer nog slockna tidigt ..

Vet ju att det var fullt upp med flyttröjning och grejor idag , hahaha , hoppas det gick bra och att det inte svider när jag säger vilken skojsig dag jag haft .. hahaha ..

Träffades ju iallafall i 3 min idag .. hmm .. Får hoppas det blir mer i morgon ..

Blev för sent för min och Sannas kvälls promenad , eftersom både hon och William var trötta och gnälliga så flyttade vi den tills i morgon .. haha så söt är hon gummsi ..

Undra vad som hände med bröllopet i helgen , hoppas det inte är nått som är allt för jobbigt eller tynger dig i allafall ..
Fast man har ju varit med och hört er pratat förr så aaa ..
Känns som du är på väg att komma så nära igen och kan inte sätta ord på hur underbart det känns , saknat bara smsen och samtalen hur mycke som hellst , och efter att vi träffades så aaa kan man inte släppa alla roliga , underbara och goa minnen .. Hur skulle man när du var , är och alltid kommer förbli en så stor del utav mitt liv liksom ..
Du vet att jag alltid finns här för dig , oavsett vad .. ..
Du finns i mina tankar 24/7 .. ..
@->--

På Torsdag tar Kärringa med sig sin lilla Markus hit så ska vi antingen till Lek&buslandet (igen hahaha) eller Gustavsvik , underbart ska det bli .. .. <3

Nej nu vetti tusan vad man ska skriva mer ..
Som sagt var en underbar dag i allafall ..
Hoppas vädret håller i sig och att Carros nya piercingar är lite bättre i morgon så hon kan följa med på promenad när barnen är på dagis .. Är allt avundsjuk på henne piercingar fast man ser hur ont hon har just nu , kan ju inte ens prata ordentligt stackarn .. ..

Såååå hoppas alla andra haft en bra dag osså ..
Natti natt på er

Love / Tezza

Kommentarer
Postat av: Anonym

ses nån dag? =)

2009-05-19 @ 21:17:52
Postat av: caroline

vilka fina bilder du tog hahahaa

2009-05-21 @ 19:47:44
Postat av: Tezza

Carro : jaaaaa snyggaste bilderna :) Roligt juuee .. haha .. Anonym : Liite svårt att svara på eftersom du är anonym :D

2009-05-21 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0