Fredag men känns som Lördag eller söndag tusan


Har gått enda sen jag vaknade och trott då och då att det är Lördag eller Söndag , Söndag är nog mest ..
Blir ju så knas när massa folk festade i Onsdags och varit lediga sen dess liksom , kortslutning i min lilla hjärna :)
Jag får nog se till att avskaffa långhelgerna sen när jag blir stor , då blir man nog jätte uppskattad , eller hur ?

Men tusan vilket väder man vaknade upp till , regn regn regn ..
Vi skulle ju ut i parken idag och bara njuta vad tusan .. Men nej nej väderguden tycker tusan inte om mina planer inte ..
Men har varit en bra dag ändå hittils ..
Tog en lugn start på dagen , inge stress eller några måsten idag inte , så skönt ..
Ut och gick en sväng sen hem till Carro och Kornelea ..

Jag är ju så kär i en hund bebis där tusan , men måste hålla mig själv i örat nu och stoppa mig :P
Det värsat är ju att William tycker om samma valp och säger hela tiden att han vill ha den hunden , - snääääälla mamma kan vi ta hem hund bebisen ? - Inte min starka sida att stå emot hans , snääääääälla mamma , men som sagt , nu måste jag tusan lyckas ..

Sen är man ju så duktig med sin diet , eller inte , mummsade kebabrulle med Carro och Kornelea , fast gott som tusan var det ju :)
Sen har vi lekt loss , William cyklade lite sen ute på gården och Kornelea fick låna hans bil , inte för attd et gick så jätte bra för henne med hennes arm , men hon fick snål skjuts av mig så då gick det undan :)

Nu sitter det en seg liten pojke och kollar barnprogram , ska snart iväg till sin pappsi och ha pappa helg ..
Kommer sakna ihjäl mig , kommer nog känns som om denna helgen är hur lång som hellst eftersom det redan känns som Söndag liksom .. Usch och bläää ..


 
Gullos bild ..  <3

Kan ju fundera på vad jag ska göra i helgen , funderar på att synda ordentligt denna helg så kan man ta tag i allt igen efter helgen , dricka alkohol , mummsa gott ( som jag redan gjort) och hålla sig från träningen , inte mer än att gå promenad alltså på hela helgen .. .. :)

Bio , gå ut , dricka , umgås osv är förslag i allafall på kvällen , men får la se vad som sker som sagt var , man vet ju aldrig , det får ni helt enkelt läsa om senare eller i morgon .. ..

Hade ju tänkt göra en sak i helgen , eller åka till (hemligt) , men nehe så bidde det tyvärr inte ..
Snart hoppas jag tusan @->--

Gaaaahhh solen kollar ju fram lite , ge mig meeeeeeeeer sol nu tusan .. ..

xoxo / Tezza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0